Hoii,
Mijn vriend en ik hebben sinds een maandje seks, maar ik heb eigelijk alleen nog maar onderop gelegen.
Misschien beetje stom maar we hadden het erover alleen ik ben bang dat bovenop echt heel pijnlijk enzo word… Heeft iemand hier ervaring mee ?
Gewoon proberen zou ik zeggen.
Gewoon doen! Tuurlijk is het spannend voor het eerst boven, maar bij mij deed geen pijn
Als je bovenop gaat heb je zelf controle hoe snel je hem in je laat glijden.
ik had wel pijn, ben ook paar keer uitgescheurd maar t gaat over dus probeer t gewoon daar gaat seks om
Voor mij was het de eerste keer heel raar, ik wist niet helemaal hoe ik moest bewegen haha. Maar nu vind ik het juist het fijnst als ik bovenop zit. Je stuurt het tempo. Bovendien is het voor mij veel gevoeliger als ik bovenop ben.
Probeer het eens zou ik zeggen, je bent dan zelf ‘in control’ en het wordt vast wel gewaardeerd door je vriend. Ik vind het zelf ook wel leuk, vooral als hij niet zo veel zin heeft of een beetje moe is
Gewoon proberen. Als je vraagt of je vriend je helpt dan kan het niet fout gaan.
Thanks allemaal ! Iemand nog tips over hoe je t beste kan bewegen enzo ?
Sorry als ik domme vragen stel alleen als je onderop ligt hoef je self nml niet zoveel te doen haha…
Ik heb het bij mijn eerste keer geprobeert maar toen lukte het niet (is nou eenmaal een beetje onhandig altijd die eerste keer). Heb het daarna verder niet echt meer geprobeert…
Als ik onder op lig doet het bij mij altijd in het begin even pijn, terwijl als ik boven op ben ik helemaal geen last heb van de pijn.
Hoe je het beste kunt bewegen gaat vanzelf denk ik en anders helpt je vriend je vast wel een beetje.
Ik vind het makkelijker als hij op bijvoorbeeld de bank zit en ik dan met m’n gezicht naar hem toe bovenop hem, liggend is vaak nogal een gestuntel vind ik. Dus als liggend niet wil, misschien werkt zittend dan beter.
Dat voel je zelf het beste. Op en neer bewegen klinkt het meest logische, maar je kunt ook een beetje naar voren en achter schuiven terwijl je dat doet. Net als kleine rondjes draaien met je heupen terwijl je bovenop hem zit. Het voordeel van bovenop zitten is dat je vriend zijn handen vrij heeft en jou ook nog een beetje kan sturen
Je kan het zelf beter voelen wat het makkelijkst gaat. Just shake that ass
Ik vond de eerste keer bovenop best fijn, maar wel erg wennen. Ik wist niet goed hoe ik moest bewegen, het was ook beetje onwennig maar zoals ze zeggen: oefening baart kunst. Gewoon een beetje proberen, en kijken wat voor jou en je vriend het beste werkt, hij heeft iniedergeval niks te klagen over het uitzicht haha.
Trouwens de enige pijn die ik voelde was spierpijn de dag daarna in mn billen damn.
toen ik ontmaagd werd ging hij eerst boven op en om het makkelijker en sneller van de pijn af te zijn ging ik boven op en toen ging het allemaal veel beter!
en juist doordat jij alles bepaald, hoeft het helemaal niet pijnlijk(er) te zijn!