Bovenop beweging met seks.

Ik heb even een nieuw account aangemaakt omdat ik anoniem wil blijven.

Mijn vriend en ik zijn allebei elkaars eerste, nou hebben we nog niet zo vaak seks gehad (5x ofzo) Maar deed het de eerste 3x pijn, dus wou ik niet bovenop. Geen idee waarom eigenlijk. Nu ging ik laatst voor de eerste x bovenop. Maar ik had geen idee hoe ik moest bewegen. Zodat het een beetje “in en uit” gaat laat ik maar zeggen… En ik kan ook niet echt snel ofzo. Dan moet hij mee helpen met zn handen. Dus weet iemand hoe je moet bewegen?

Ik ben 16 trouwens, en ik heb al 11 maanden wat met mijn vriend en we waren er allebei aan toe. :wink: Niet dat iemand denkt dat ik zo’n 12 jarig meisje ben die net een uurtje wat met haar “vriendje” heeft ofzo.

Oefening baart kunst, ik kon het eerst ook niet de eerste paar keren.

Ik zit daar ook een beetje mee, het is best een moeilijk stand :3
Wat het vergemakkelijkt is als je wat voorover hem buigt, naar hem toe, je hand naast hem steunt zodat je meer kracht kan zetten en beter in en uit kan gaan. Dus dan zit je met jouw hoofd op dezelfde hoogte als zijn hoofd.
Dat stimuleert ook meer voor een meisje.

En hij kan ook zijn kont op en neer bewegen zegmaar , terwijl jij blijft op een neer gaan. Dat is echt goddelijk haha. Hoop dat je beetje snapt :wink:

Oefening baart kunst :slightly_smiling_face:

Je kan op en neer, heen en weer, rondje tollen… Wees eens creabea en kijk wat jullie allebij lekker en makkelijk vinden. Met je hele lichaam of alleen je heupen.

En het is geen ramp als hij een handje helpt. Vaak doen jongens dat graag en zien er geen probleem in.

Ik ga eigenlijk nooit ‘op en neer’ als ik bovenop zit. Ik ga altijd met m’n heupen naar voor en achter
Oefening baart kunst haha ;p

^Precies dat. Of juist rond draaien met je heupen. Je kan trouwens ook de stand van je heupen veranderen door meer naar hem toe of van hem af te leunen, dat kan het ook makkelijker maken.

^^ bedoel je bekken kantelen? of … ?

Ja, dat bedoel ik, ja :’).

Haha, sterker nog, de eerste 20 keer misschien zelfs wel:’)

Ik leun ook altijd met mijn lichaam naar voren inderdaad en dan gewoon op en neer of helemaal rechtop zitten en een beetje heen en weer.

Kijk:
http://www.sexstandjes.be/Vrouw+van+boven.html
Nee geen rare site. Oefening baart kunst.

“Op en neer” vind ik echt een heel gedoe. Is voor de jongen waarschijnlijk lekkerder, maar ik heb meer het idee dat ik zit te fitnessen dan seks heb dan.
Als ik bovenop zit beweeg ik gewoon m’n heupen naar voor en achteren zeg maar, en dan een beetje voorover buigen.

Achtjes maken met je heupen, daar werd bij gezworen. :’)
Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het is inderdaad een lastig standje…

Ik ga altijd een soort van ‘dansen’ zoals een scharrel dat noemde.
Met je heupen naar voor en achter en een beetje rondjes draaien.
Alleen als ik altijd net lekker opgang kom, krijg ik kramp…

mn ex vond op en neer lekkerder. Hij vond dat heen en weer echt niks…
en ik… tsja ik ga liever onderop hahah

Dit is wat mijn vriend heel lekker vind:

1. Naar voren gaan zodat je hem kan zoenen
  2. Ook met je heupen naar voren, zodat het bijna in de ‘uit’ stand is
  3. Met je heupen naar achter gaan, zodat zijn geval recht staat en niet naar voren gericht. (Nog steeds in de bijna ‘uit’ stand)
  4. Dan met je heupen naar beneden, zodat het weer de ‘in’ stand wordt
  5. Langzaam herhalen
    Ik zou het heel knap vinden als je dat begrijpt, maar dat vind mijn vriend in ieder geval heerlijk (:

Toch blijft dit de beste tip: probeer dingen uit en wees creatief!

heen en weer gaan of hij moet je tillen en zelf ook bewegen want ik vind dat op en neer gaan beetje raar. dan beweeg ik bevoorbeeld naar beneden en hij naar boven dan komen we hard tegen elkaar aan dat voelt niet al te best haha maar het is normaal hoor dat het de eerste keren pijn doet. mijn vriend vaart en is 8 weken van huis, en als hij dan terug komt doet het ook weer pijn.

Hahaha (’:

Eeeeeeennnn toen: verwijder geschiedenis
xD.

Je gaat op je knieën, aan weerszijden van zijn lichaam, zitten. Je vagina moet zich boven zijn penis bevinden en je laat zijn penis in je glijden. Vervolgens leun je naar voren en leun je op je handen. Je gaat dan als het ware naar voren schommelen. Je leunt nog wat meer naar voren, waarbij je een beetje naar boven komt. En daarna beweeg je weer terug. Je kunt natuurlijk ook recht op hem gaan zitten en hem jou laten helpen om omhoog te komen, maar dit vereist nogal wat inspanning. De eerste manier is sneller en ook ontspannender.

Mijn vriend vindt het persoonlijk fijner als ik bovenop ga, aangezien hij zich dan kan ontspannen en zo veel meer van het gevoel kan genieten. Maar ja… Hij kan ook nog wel wat beweging gebruiken, dus het is niet altijd feest.