Bovenlip ontharingsstrips

Hey!
Ik wou mijn bovenlip ontharen en had dus van die warme ontharingsstrips van etos eigenmerk gekocht… Maar ik vind dat ie niet goed werkt. Heb het al best vaak geprobeerd…
Welke zijn wel goed?!
Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Doe je het wel goed?

veet - ontharingstrips voor gezicht ( die gebruik ik zelf ook )

Ik denk het wel… want ik heb best een hoge pijngrens dus trek zo hard als ik kan… ik ben laatst een x 2x over het zelfde stukkie geweest, dan gaat het er wel af maar dat is niet goed en wordt de huid gevoelig

En keeelie bedankt :grinning:
Zal wel als ik weer zakgeld bij kruidvat of da kijken!

Hey!
Ik heb harsstrips van silx. Voor het gezicht, er staat op: kalmerend en verzachtend. Werken super bij mij! Gekocht bij kruidvat.

Ik ben vandaag naar kruidvat geweest om die van veet te kopen…
kom ik thuis is het voor oksels en bikinilijn!
Maarja ik wou mijn oksels toch nog een x harsen dusss":stuck_out_tongue:

Ik heb vraagje namelijk, stel je wilt niet ontharen is er een mogelijkheid om je bovenlipharen te bleken ofzo?? En hoeveel kosten die strips ongeveer??

XX

ik ben volgens mij alergisch (volgens mij schrijf je het niet zo xd) voor die strips :astonished: ik heb een keer 3 dagen met een rode bovenlip rondgelopen xD

maar ik doe het nu meestal weg schren al weet ik dat het heel slecht is :astonished: of met dat warme hars xD ik hoop dat je er wat aan hebt xD

Ik liep eerst ook altijd een dag of zo met een rode bovenlip. xD
Maar nu koel ik het met natte watjes, en als je die watjes een stuk of 10 keer verwisseld (dus iedere keer weer nieuwe pakken en opnieuw met koud water nat maken), dan trekt bij mij het rode weer helemaal weg. :slightly_smiling_face:

de 1e keer heb ik geharst & nu hou ik het gewoon bij met een pincet & gaat prima.

):

Ik weet niet hoe die van de Etos zijn, maar de Kruidvat Ontharingsstrips, in een roze doosje, zijn echt crap. Je moet die twee velletjes tussen je handen opwarmen dmv wrijven, maar je krijgt ze gewoon niet van elkaar af? En de keer dat het lukte scheurde het papiertje <_<

Veet