bovenbenen

Hoi
ik heb heel veel last van dikke bovenbenen
ze zijn echt super dik
ik wil ze zo snel mogelijk 3x zo dun hebben
bestaat er iets waardoor ik kan snel kan afvallen aan mijn bovenbenen ?

Tnx
<3

veel bewegen (lopen, fietsen en hardlopen enzo) en oefeningen doen is denk ik het beste of schrijf je in voor fitness… ik heb ook wel last van dikke bovenbenen alleen lukt het me gewoon niet om consequent die oefeningen en alles te doen :angel:
succes!

Fietsen en trappen op & aflopen denk ik xD

zijn ze echt dik, of denk je dat alleen maar ?

fietsen enzo word alleen maar dikker, van die spieren enzo dan.

of je moet gaan dieten… ik weet niet of je verder ook veel vet hebt?
Nja, ik ben verder niet dik maar ben in de vakantie wel een paar kilo afgevallen dat hielp ook iets (niet heel veel ofzo…) ik denk dat het wrs gewoon je bouw is je kan ze wel iets dunner krijgen maar verder zal je het denk ik moeten accepteren?

nou, dan sla je lekker veel donkere mannen(je mag geen negers meer zeggen toch?) aan de haak:D(woehoe hoezo vooroordeel(A))

Iedereen vind zijn boevenbenen te dik.

^ Ik niet haha.

ze zijn echt te dik

xx

Mijn bovenbenen zijn ook te dik.

Al het vet hoopt zich bij mij op bij mijn bovenbenen, de rest is vetloos.

Dat gezeur over bovenbenen… mensen, er horen nogal veel spieren te zitten in bovenbenen! Stokjes-bovenbenen vind ik zelf helemaal niet mooi.
Niet alles wat dik is is ook meteen vet…

De enige oplossing tegen teveel spieren in je bovenbenen lijkt mij helemaal stil gaan zitten en niks eten :stuck_out_tongue: Klinkt fijn hè?

een maand in bed blijven liggen en geen eiwitten eten, dan verdwijnen je spieren en tadaaa.

Mijn bovenbenen zijn dunner geworden door hardlopen :slightly_smiling_face:

hardlopen werkt!
en zwemmen :slightly_smiling_face:

Dat zegt iedereen die dat vindt. Kom op, wees een beetje tevreden met je lichaam. Je hebt 'm niet voor niks gekregen! :wink:

Foto?

Dit is een topic uit 2008 ze is er vast al overheen.

Hahaha