Bovenbenen scheren?

Ik scheer mijn onderbenen sinds een paar maanden wel, maar dan alleen voor volleybal en/of zwemmen. Nou heb ik best donker haar en veel.
Dus vraag ik me af of ik mijn bovenbenen ook zal scheren. Bij volleybal zie je het wel boven mijn kniebeschermers. En bij zwemmen zie je de overgang van onderbenen/bovenbenen.

Bij mijn onderbenen komt het niet heel snel terug ofzo, wel stoppeltjes.
Ik scheer mijn onderbenen trouwens gewoon met een ladyshave en de laatste tijd met scheermesje…

xx

Als je het echt ziet zou ik het persoonlijk wel doen.

Okee, haha snelle reactie :slightly_smiling_face:
Wie meer?

ja, ik zou t ook gwn scheren :slightly_smiling_face:

Ja, ik zou 't ook doen.

ik doe het ook gewoon hoor.

Waarom niet? Ik zou het ook doen als ik donkere haartjes had.

Ik doe mijn volledige benen, dus mijn bovenbenen ook. :wink:

Okee, iedereen bedankt :slightly_smiling_face:

het is wel een werk hoor XD

Ik scheer het ook want bij mij zie je het echt goed. Als je het amper ziet zou ik het niet doen trouwens.

Oh ik doe dat bijna nooit haha, maar bij mij zijn ze ook een soort blondachtig =)

ik twijfel ook, ik ben dus bij mijn bikinilijn ooit te ver gegaan, en daar zitten zwarte haartjes… en mijn bovenbeen haren zijn ook heel lang…

Het kost wat meer tijd maar als je het ziet zou ik het wel doen, je zou het ook kunnen harsen/epileren

Ik doe het ook altijd.

Ik doe het zelf alleen soms af en toe in de zomer, bij mij zijn ze toch blond. Alleen ik had ze toen geëpileerd en toen kreeg ik echt allemaal rode bultjes op m’n bovenbenen…

Wow wat doen veel mensen dat!
Ik vind het persoonlijk onzin, die haartjes zijn toch hartstikke dun? Ik heb echt geen zin in dikke stoppels op me bovenbenen, en het lijkt me verschrikkelijk veel werk.

Ik doe het meestal alleen in de lente/zomer omdat ik dan korte broeken/rokjes draag. Bij mij zie je het best goed, helaas.

Ik heb het zonet geschoren, maar wat een werk… Ik moet er nog even een oplossing voor vinden. Want ze willen nauwlijks weg.
Bovendien blijven er veel haartjes gewoon staan…
Weet iemand hoe het wat sneller gaat met de bovenbenen?