Bovenbenen scheren

Ik scheer mn boven benen wel is ja,
En nee ik krijg geen zwarte haren terug, bij mij komt het heeeel langzaam terug. :slightly_smiling_face:

Ik scheer me bovenbenen ook, vind zo vreemd als je kort broekje aan hebt of bikini en je ziet gewoon glad en dan haar.
en het komt ook weer gewoon blond terug…

Als je die blonde donshaartjes wegscheert krijg je donkere grove haren ervoor in de plaats. Ik zou ze niet scheren, heb zelf ook wat donshaartjes maar zolang er niet dikke stekels uit komen scheer ik ze niet hoor.

Ik heb ook best wel lange bovenbeenharen, wel blond gelukkig. Maar ik scheer mijn bovenbenen niet. Ik ben ook bang dat de haartje donkerder worden, bovendien heb ik er geen last van. En als je ze goed ziet in een bikini ofzo helpt het bij mij ook altijd wanneer ik men benen instrijk met bodylotion o.i.d. Dan zie je ze minder goed.

Ik scheer ze ook gewoon… Anders ziet het er ook zo raar uit vind ik :’)

Ik scheer mijn bovenbenen nog niet. Ik zit er wel al een tijdje over te denken. Ik heb lichte haartjes dus het valt niet zo erg op, maar ik vind het er raar uitzien eerst glad en dan opeens haar. :’)

IK zou het niet doen.

ik scheer mijn benen niet, maar ik heb gelukkig maar weinig en tenslotte lichtblond haar op mijn benen dus valt het niet op :slightly_smiling_face:

Ik scheer m’n bovenbenen altijd. Ik heb sowieso al donkere haren. Dusja, zou niet weten of ze donkerder terugkomen.

Maar in principe zou dat niet uitmaken toch? Dan scheer je je benen toch gewoon opnieuw? :wink:

Ik scheer alleen mijn onderbenen, maar dat is omdat ik gewoon lui ben en ik stoor me niet aan dat klein beetje haar op me bovenbenen wat toch lichtblond is.

ik scheer het wel.
best raar om maar de helft van je benen te scheren :grin: haha.

Ik doe het ook gewoon.

Ik scheer ze sinds een tijdje ook, ze komen niet donkerder terug wel iets dikker/stugger. Ik vind het wel mooier zo, alles glad.

Ik scheer ze ook. Het is eigenlijk niet nodig ofzo, want ik heb er lichtblonde dunne haartjes, maar als ik toch bezig ben met onder doe ik boven net zo snel ook even & ik vind het gewoon fijner als alles helemaal glad is.

ik ben ermee gestopt sinds ik er allemaal boebeltjes van kreeg ;<

Ik scheer ze ook, niet dat die haartjes goed te zien zijn, maar het is voor mijn eigen gevoel.

ik vind het eigenlijk heel normaal om mn bovenbenen te scheren, maar ik zit ook op volleybal en draag dus heel kort broekje, waardoor je mn bovenbenen juist ziet haha

Ik scheer alleen mijn onderbenen.
Ik draag ook vaak hele korte broeken, maar de haren op mijn bovenbenen zijn blond, dus ik vind het echt onzin om dat weg te halen.

ach ik doe het niet , k’heb het er tussenin . sommige zijn blond en sommieg zijn wat donkerder maar ik stoor me er niet echt aan ;p maar als je die blondere wegscheert kan je wel die donkere haartjes terugkrijgen