Bovenbenen scheren

Ik hoor en zie dat sommige meiden hun bovenbenen ook scheren, in plaats van alleen hun onderbenen…

Ik heb vrij lange blonde haren op mijn bovenbenen, maar niet extreem ernstig ofzo… alleen ik stoor me eraan!
Nu dacht ik eraan om ook mijn bovenbenen mee te scheren/epileren/of eventueel waxen.
Zouden jullie dit doen? Of krijg je er zwarte haren voor terug?

Alvast bedankt :grin:

Wat een drama. Ik scheer ook me bovenbenen. Ik heb zelf al zwarte haren dus ik weet niet of ze donkerder komen, maar dan scheer je ze toch gewoon opnieuw. :")

ik scheer ook gewoon altijd mn bovenbenen mee, nooit last van ofzo… (;

Ik scheer mijn bovenbenen ook maar die zijn evenveel en even donker behaard als de rest :stuck_out_tongue:

Als mijn haartjes daar gewoon blond/onopvallend zouden zijn, zou ik 't niet doen.

Ik scheer ook me bovenbenen en heb donkere haartjes. Ik hou het gewoon bij. Vind het juist raar als meiden hun bovenbenen niet scheren…

Im blessed
heel weinig haren en heel blond
vrijwel onzichtbaar
woehoe

jups ik doe het. irriteer me er gewoon aan. je ziet ze nauwelijks maar als de zon erop schijnt wel

Hetzelfde :’)

god dat is maar een fabeltje dat je er donkerdere haren voor terug krijgt. Dat lijkt alleen maar.

Geen drama het is heel simpel. Als je ze lelijk vind scheer je ze.

Ik scheer ze ook want ik heb daar donkere haren van mezelf dusja :stuck_out_tongue:

Ik haal t meestal allemaal weg ja, tenzij ik facking lui ben
Ik epileer alleen maargoed
Ik heb ook gewoon blonde haartjes over mn hele been die amper opvallen, maar ik wil graag gladde benen

ik epileer ze ook, omdat ik donkere haartjes had.

Soms haal ik ze weg, maar dan word ik lui en laat ik ze gewoon een tijdje staan. Heb er niet echt last van en niet veel mensen gaan naar mijn bovenbenen staren. Heb gelukkig wel lichtblonde haartjes, maar als je ze weg wilt halen doe je dat toch? Ik vind het zelf altijd zoveel werk. :'3

Als ik ze scheer, komt het de volgende dag terug en prikken die stoppeltjes zo erg dat ik niet deftig kan zitten. En als ik ze scheer zie van die ‘zwarte puntjes’. Dus ik hars ze. Maar ik heb ook donkere en dikke haren.
Je kan een sproberen te scheren, als je de daaropvolgende dagen geen last van heb zou ik het verder doen. Anders kan je het harsen.

En @ Jellybean, ik ben jaloers. Ik wil ook haarloos zijn :’)

Ik heb ook lange blonde haren en scheer ook m’n bovenbenen, maar bij mij komt het niet zwart terug!

Als je het zou weghalen, zou ik het epileren of harsen want die stoppels op je bovenbenen zijn idd niet fijn haha :stuck_out_tongue:

Ik scheer ze als ik iets aan ga doen waar je me bovenbenen ziet.

Tjaah, ik scheer mijn benen eigenlijk alleen als het heel erg is. Maar ik ga het denk ik vandaag weer doen, ga bijna op vakantie en ga veel zwemmen.

Ik heb er ook lamge blonde haren en scheer ze ook, het stoort me als ze er zitten (vooral als de zon erop schijnt). Daarbij zijn gladde benen zoveel leuker, haha :grinning:
Ze komen gewoon blond en zacht terug ^-^

:s doen meiden dat tegenwoordig ook al? die haren zijn toch meestal blond? waarom zou je ze dan wegscheren :s