bovenbenen scheren

hoi ik vroeg me af of jullie je bovenbenen scheren. ik zit te twijfelen of ik het zal doen omdat het zomer wordt en ik wel wat donkere haren op mijn bovenbenen heb, maar ik heb ook gehoord dat het alleen maar erger wordt. is dit waar? groetjes

Ik doe het niet. Teveel moeite en wie let er nou op m’n bovenbenen?

Zou ik niet doen! Het worden inderdaad donkerdere (dikkere) haartjes nadien en dan moet je blijven scheren.
En inderdaad teveel moeite, vind ik ook.

Ik doe soms even snel met een mesje een paar banen eroverheen, en dan is het ergste weg en het blijft dan ook langer weg als bij m’n onderbenen. Alleen zie ik dat ik nu wel wat stoppeltjes krijg daar en dat vind ik echt lelijk dus ik denk dat ik daar ook maar mee ga stoppen. Het zijn m’n bovenbenen maar, mensen zien het alleen als ik zwem en dan maakt het me niet zo heel veel uit of ik een klein beetje haar op mn benen heb.

ik doe het wel.

Ik doe het niet, heb liever blonde haartjes dan dikke stoppels.

Ik doe het wel en het worden geen donkere haartjes (er zaten gewoon blonde haartjes).

Ik doe het wel anders zie je bij mij echt zo’n overgang van licht naar donker :’)
Als je daar amper haartjes hebt moet je het niet doen hoor.

en nee ze komen niet donkerder en dikker terug! Dat is allemaal onzin.

Ik doe dat absoluut want ik ben daar evenveel behaard als onderin, en even donker :pensive: En dat was al zo dus het is niet *erger* geworden. Naja het blijft wel iets langer weg!

Ik doe het wel.

Ik doe het half. Tot de helft van mijn bovenbeen tegen de richting in (want daar eindigt meestal mijn korte broek-rand) en de rest met de richting mee, een keer in de zoveel tijd zodat die haren niet te lang zijn enzo (heb blonde haren dus als ik bruiner ben en de zon erop schijnt zie je dat super goed) Maar ik heb sowieso niet echt last van die dikke haren die terugkomen, mijn moeder daarentegen wel. Dus zal wel aan de structuur van het haar liggen?

Ik heb amper haartjes op mijn bovenbenen. Dus ik doe het niet x’d.

Ik doe het ook, en het wordt er niet erger van.
Hoef het iig niet zo vaak te scheren als mijn onderbenen.

ik doe het, want als je dan een bikini aan hebt is het heel lelijk ;s

Ik doe het wel, anders vind ik het er een beetje raar uit zien. Dan heb ik gewoon gladde onderbenen maar wel donkere haren op mn bovenbenen.

Nee ik scheer mijn bovenbenen niet, ben ik te lui voor haha. Ik heb wel blonde haren. Als je je onzeker voelt over die haren op je bovenbenen zou ik ze gewoon scheren.

Ik doe het wel, het komt niet erger terug ofzo.
En anders vind ik het zo raar staan dat je zo hebt van … geschoren… woesh haar.
Maar als ik keer wat langer broekje aan heb doe ik het niet, kost me teveel moeite.