Bovenbeenhaar

Heey,

Mijn vriendin vertelde laatst dat ze zich gesneden heeft tijdens het scheren van har bovenbeen nadat ik vroeg wat voor wondje het was. Toen hadden we een discussie dat dat slecht is (als je het scheert) of juist niet. In tijschriften staat dat het dan heel lelijk word (als je het scheert). Wat doen jullie? Alleen onderbeen scheren of helemaal?

Ik scheer alles, ik vind het er bij mij raar uitzien als het vanonder helemaal glad is en je bovenbenen dan niet, maar ik heb een kleine obsessie met elk haar dat niet op mijn hoofd staat dus misschien letten anderen daar niet zo op :’)

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn bovenbeenhaar groeit minder snel terug dan op mijn onderbenen. Ik scheer mijn bovenbenen dus wel, maar minder vaak dan mijn onderbenen. En zoals hier boven al staat, het is een beetje raar om hele gladde onderbenen te hebben, en dan harige bovenbenen…

dit. en ik heb donker lichaamshaar dus dan is het nog vreemder.

Ook dit :slightly_smiling_face:

Ik scheer mijn boven en onderbenen. Ik zit alleen een beetje met een dilemma; aangezien mijn bovenbeenhaar overloopt naar mijn billen, moet ik dan mijn billen ook scheren? :rage:

ik scheer eigenlijk alleen mijn onderbenen, gezien dat stuggere en donkere haren zijn en op mijn bovenbeen zacht en blond.

Alleen onderbenen. Bovenbenen zijn zo blond dat je ze niet ziet.

Enkel onderbenen scheer ik

Alleen onderbrengen eigenlijk, sowieso in de winter. In de zomer scheer ik mijn bovenbenen 1x per week ofzo als ik korte broeken draag. Die haartjes groeien inderdaad niet zo snel en zijn niet heel erg zichtbaar.

+1

Ik scheer alleen mijn onderbenen, lijkt me heel vervelend om met je benen over elkaar te zitten en dan allemaal harde stoppels te voelen.
En het kan mij niets schelen wat anderen daar over denken, mijn lichaam. :’)

Mijn bovenbenen zijn net de sahara xD Er groeit zo wat niks, alleen af en toe een klein blond haartje van een paar mm. Ik vind niet dat ik die hoef te scheren.

En tja mijn onderbenen die zijn ook niet echt erg behaard en ook allemaal lichtblond. Als ik zin heb hars ik ze wel eens in de zomer, maar ik laat het vaak staan want je ziet ze toch niet tenzij je van heel dichtbij kijkt.

Alleen onderbenen

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html

Hier kan je het kwijt!