ik wil mijn bovenbenen eigelijk niet scheren,
want al die stoppels vind ik echt niet mooi,
ik heb dat ook heel erg bij mijn onderbenen.
nou zat ik er aan te denken om die haren te bleken
met bijv. citroensap ?
iemand ervaring, tips ?
als je echt donkere haartjes hebt werkt bleken met citroensap echt niet en heb je chemisch spul nodig, lijkt me niet echt lekker maargoed
maarja alle haren op mijn benen zijn lichtblond en ik haal ze alsnog weg
je ziet het toch als je goed kijkt en het voelt ook een stuk minder fijn…
als je geen stoppels wil moet je gewoon epileren of harsen, dat is de beste oplossing
epileren kan ik echt niet doet ZO pijn
btw, ik heb bruin haar
^ doe harsen dan… Dan ben je er in 1 keer vanaf, bleken met chemisch spul lijkt me niet zo gezond. En citroensap, tja ik weet niet hoe
maar met harsen komt het toch ook terug met stoppels ?
niet echt stoppels, ze komen zachter terug en zeker minder snel
epileren is iets waar je je overheen moet zetten
1e keer pijn, daarna een stuk minder
ja, maar dat duurt dan wel een paar weken, bij mij zelfs een maand ofzo. Het is wel beter dan scheren, want met harsen trek je de wortel er ook uit met scheren niet.
Ik heb nooit last van stoppels, bij mij komen de haartjes altijd gewoon licht en dun terug. Dus ik heb geen tips voor je
Dit heb ik dus ook… Ik scheer ze gewoon. Alleen m’n onderbenen komen stoppels…
Ik zou het niet bleken hoor, je kan beter scheren met scheerschuim (gilette) en natuurlijk een merk mesje!
Daarna goed afspoelen en met bodyloation insmasseren, hierdoor krijg je als het goed is geen stoppels en je moet het dan wel om de dag of 2 scheren hoor!
bij scheren komen ze nog dikker en harder terug bij de meeste mensen. Dus ik raad het scheren je echt af… ik denk dat je het gewoon moet laten zitten, ze zeggen dat het later steeds lichter word
Woah waarom scheren mensen hun bovenbenen? Dat haar zie je amper.
nee dat zie je best goed als je bruin haar hebt
Ik heb ook bruin haar en ik vind het heel erg meevallen. En bij mij zijn de haren zelfs lang.
Ik vind het gewoon echt mega lelijk staan als je een bikini aan hebt of iets met blote benen, dat je ziet dat de onderbenen geschoren zijn en de bovenbenen niet. Staat echt vreemd.
+ Als je dan lekker met je vriendje ligt te woelen, gaat hij van glad naar een behaarde bovenbeen? Nee, sorry, maar ik vind dat echt niet kunnen.