Boven/onder

^ Ja, maar ik vind zelf bovenop liggend pas echt beroerd ;3

Beide. En heel veel andere standjes …
Tuurlijk vind je vriend het leuk als jij bovenop gaat, dan heeft ie toch mooi uitzicht ?;p

^ En hoeft hij niks te doen ;3

Maar na een tijdje raak ik buiten adem zeg maar… hebben jul

Maar na een tijdje raak ik buiten adem zeg maar… hebben jullie dat niet?

Mijn vriend wilt altijd dat ik bovenop ga, maar hij weet gelukkig dat ik dat maar 5 min volhoud met mijn “oma rug”. Dus meestal gaat hij bovenop, maar hij wilt liever dat ik bovenop ga. Mijn vriend is heel erg lui, maar als het op seks aankomt. Is hij toch niet zo heel erg lui meer XD

Afwisselend (:

Mwhuahua, wij hebben lekker wel een grote douche waarin je kunt liggen!(overigens hebben we het bad naast de douche. Ik vind die bad/douche combinaties niet zo mooi).
Heerlijk! Alleen vin dik het fijner bovenop in bed, want de douchegrond is zo hard, dat het echt pijn doet bovenop!
En sowieso heel vaak afwisselend, geen echt standaard iets:’)

Ja, harde grond ;3 Zo heb ik dus mn knie open geschraapt… -,-

ik ga liever onder.

Bovenop vind ik veel lekkerder, maar soms heb ik niet zo’n zin en dan heb ik zoiets van, doe jij het werk maar lekker :’)

Snap niet dat zoveel meiden (&hun vriendje) uit luiheid onderop willen, zóveeeel moeite kost bovenop niet eens? &Kom nou, seks is toch leuk - geen last!

niet bij seks, maar bij zoenen ‘enzo’ lig ik liever boven haha.

Ehem, ik heb vandaag seks gehad in mijn inloopkast… Met vloerbedekking. Ik zat bovenop dus nu kan ik genieten van pijnlijk rode knieën. :relieved:

nondeju, wat dacht je van een douche met rare anti-slip bobbeltjes op de vloer. aaaaaauw. dat deed pijn zeg, achteraf. :")

Iemand tips zodat ik minder last van mijn rug krijg als ik bovenop zit? Krijg na 10 minuten echt enorme kramp en steken en kan dan bijna niet meer blijven zitten. Of zit ik in een verkeerde houding haha?

@faalhaasje

Auwww ik krijg al pijn als ik het lees! Gek genoeg doet het inderdaad pas achteraf pijn… Tja, je moet wat overhebben voor goede seks :wink:

@jekentmeniet

Daar heb ik echt nooit last van. Hoe zit je precies? Misschien helpt steunen op je handen. En anders werken aan je buikspieren? (Ik heb ook geen idee)

Ik zit in een vrij normale positie, gewoon op me knieen steunend en helemaal rechtop (ik leun dus niet naar voren) . Misschien moet ik idd eens proberen om op mijn handen te steunen want dat doe ik nooit, misschien brengt dat wat ondersteuning. Dankje!

Oeps 2 keer.