Boven/onder

Hee, had ff een vraagje :slightly_smiling_face:
Als jullie seks hebben met je vriendje, gaan jullie dan het liefst bovenop? Of hebben jullie liever dat hij bovenaan ligt?
En gaat dit vanzelf of vraagt hij of jij dit?
:slightly_smiling_face:

Waarom wil je dat weten :'D?

hmm, ik weet niet, omdat mijn vriendje bijna altijd vraagt of ik bovenop wil :grin:

Dan zeg je toch dat je dat niet wilt áls je dat niet wilt.

Wij wisselen het af,
meestal begint hij bovenop, want dan gaat in het begin iets’gemakkelijker’
en dan als we dat een tijd hebben gedaan wisselen we het vanzelf om

ik weet dat hij liever heeft dat ik bovenop ben en ik heb liever dat hij bovenop is xd
dus we doen het beide
en natuurlijk nog andere standjes :grin:

ik denk dat het ook zoiets is bij ons, ik heb hem liever bovenop en hij mij :grin: bedankt!

Tot nu toe zijn we altijd begonnen met ik bovenop en dan na verloop van tijd wisselen we tot een ander standje waar hij meestal bovenop is:p

boven

hij moet bovenop hahah, maar hij wil mij altijd boven op -.-
dan komt die alleen zo snel (saaaai0

Ik heb trouwens een vraagje over als jezelf bovenop zit. Hoe stimuleer je het beste zijn penis/eikel als je bovenop zit? En hoe beweeg je dan laat maar zeggen? Wat mijn vriend wil ook dat ik boven opga, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat ga aanpakken ;$

upje voor mijn vraag (:

Dat ging bij mij in het begin ook niet zo goed, wist niet echt wat ik moest doen, dus was hij als nog degene die het meest ´actief ´ was.
Maar oefening baart kunst! Ik zit bijna altijd met mijn knieën langs zijn heupen boven op hem, leun iets naar voor (je handen boven zijn schouders plaatsen kan helpen) en beweeg op en neer. Langzaam of snel, maakt niet uit maar ik zou langzaam beginnen om in het ritme te komen. Hij kan je helpen door zijn handen op je heupen of billen te leggen en zo het ritme aan te geven.
Wat ook leuk is heb ik begrepen uit ervaring, is rondjes draaien met je heupen om zijn eikel heen en zo langzaam naar beneden (hoop dat je snapt wat ik bedoel :wink: )
Nou, succes! En plaats nog een reactie als je mijn verhaal niet helemaal snapt.

Oh bedankt voor je tips! Nu snap ik t wel, als ik weer een vraag erover heb dan hoor je van me xD

hij heeft liever dat ik bovenop ga maar ik wil juist dat hij bovenop gaat haha maar meestal ga ik bovenop

jammer genoeg vinden ik en mijn vriend het allebei het fijnst onder. :")
dus wisselen we het gewoon vaak af. (:

Hij heeft liever dat ik bovenop ga, maar ik wil dat hij het doet en dat gebeurt meestal ook. Soms heb ik wel zin om bovenop te gaan, maar dat is meestal als we een keer samen douchen.
Hoewel ik dat ook nooit meer doe, omdat van de laatste keer de huid van mijn knie daardoor is weg geschraapt ;x

Ik bovenop, maar moet hem toch maar is dwingen zodat ik een keertje onderop lig. (a)

God, ik ben even heel nieuwsgierig, maar hoe doen jullie het met jou bovenop onder de douche? Hebben jullie een bad-douchecombinatie of zoiets zodat hij kan liggen? Lekker schaamteloos naar andermans seksleven vragen. Officieel geen grenzen meer nu.

Van mij mag je het vragen hoor ;3
Hij zat zeg maar gewoon op de grond, met zijn rug tegen de muur, en ik zat op zijn schoot met mijn gezicht naar de zijne ;p

^ Owhhh, meer als Lotus? Bij de vraag boven/onder denk ik bij boven altijd meteen aan hem liggend. Zitten is natuurlijk ook nog een optie :relieved: