bouwkunde

Ik wil graag de opleiding bouwkunde doen. mbo 4 is het alleen
Nu heb alleen een kader certificaten met heel goede cijfers (4 vakken de noodzakelijke vakken. De teamleider vn de school mn heeft een mailtje naar de examen commissie gestuurd en toen had hij een mailtje terug gehad dat ik eigenlijk niet voldoe. Maar de teamleider wilt wel voor mij vechten omdat hij zelf wel mogelijjkheden ziet, ik zelf ook omdat ik wel wiskunde enz. heb. Hij zei ook als idee als we je een kans geven en je goede cijfers haalt het eerste jaar dat we dan geen reden zien om je vn de school te omdat ik geen diploma heb. Wat kan ik nog meer doen om mn kansen te vergroten ga ook naar de open dag. En mn middelbare school was een speciale school maar kan wel naar een roc. Sorry voor het lange verhaal maar ik heb jullie adveies nodig

Ik volg je niet echt meer door je rare zinsopbouw. Maar heb je nu wel of geen kader diploma? Met een kader diploma kan je namelijk gewoon een niveau 4 opleiding doen. Ik heb zelf ook kader gedaan en ik ben ook aangenomen op niveau 4.

ik heb geen diploma maar 4 vakken :frowning_face:

maar wel wiskunde en nederlands, engels, bio. Mn middelbare (speciale school) bood niet meer aan terwijl ik wel gewoon mavo kan doen volgens mijn basisschool:(

Kan je geen afspraak maken dat je die andere vakken nog doet en bouwkunde tegelijk?

@ sjalalalaa bedoel je vakken op de vavo want dat kan niet. hoe bedoel je precies?

Oh, nou vier vakken zijn wel erg weinig. Maar als je geen diploma heb kan je ook geen niveau 4 opleiding doen. Je kan geloof ik alleen dan starten op een niveau 1 of 2 opleiding en je eigen dan omhoog werken.

ok maar ik ben ook een keer aangenomen op nivo 3. maar 1&2 is te praktisch voor mij daar ben ik het type mens niet voor. dus dat ik eigenlijk ook geen optie.

up

ik ben al 21 en mn vader zegt dat als je 21 ben dat ze er minder moeilijk doen omdat je al ouder bent, en hij is zelf ook leraar. maar ben bang dat niet waar is

Nouja, het ligt denk ik meer aan wat voor soort opleiding en ook wat voor mensen het zijn en of ze mensen de kans willen geven.

ok ik snap wat je bedoelt maar ik heb al 1 iemand achter me

up

Sorry, maar ik snap er helemaal niks van