bourjois makeup.

Bij de etos hebben ze nu de actie dat je het 2e product gratis krijgt van het merk bourjois, en ik wou morgen eigenlijk even gaan kijken.
heeft een van jullie ervaring met die makeup?
ik was eigenlijk opzoek naar een mooie oogschaduw van dat merk.

ikzelf heb geen ervaring met de oogschaduw, maar ik gebruik wel elke dag de mascara van bourjois, hij heet Volume Clubbing
goodluck;)

http://www.cosmopinie.nl/merk/bourjois.html
Tadaa reviews. de kleurtjes kan je in de winkel meestal wel swatchen.

Ik gebruik de oogschaduw echt super veel. Hele goed pigmentatie en voor die prijs zeker. Ik ben er echt heel blij mee en ga zelf ook zeker even naar de etos. Koop maar zo een trio paletje want die zijn echt heel prettig en ook het kwastje dat erbij zit! Op mijn site heb ik ook wat reviews staan!

Vind het echt goed werken (:

Ik heb niet zoveel ervaring met dat merk, ik heb alleen foundation (die ik héél af en toe op doe) en die werkt wel goed.

Dat is echt mijn favo merk :'D echt alles is heel mooi, die foundation healthy mix ennuh nog die trio oogschaduw is ook heel mooi :astonished: heb er ook 2 lipgloss van en die hebben ook supermooie kleur

Ik heb echt zo’n mooie oogschaduw van bourjois! ik heb hem van m’n oma gekregen omdat ze die nooit gebruikte. :slightly_smiling_face: hij is echt geweldig, want ik heb snel dat mijn oogschaduw dan in 1 lijn komt opgehoopt, en als ik die eronder doe niet. (hij is een beetje parelmoerbeige.) Je kan hem helaas niet meer precies hetzelfde kopen, maar mijn zus heeft hem die er heel erg op lijkt.
Voor de rest heb ik nog die healthy mix foundation, maar ik heb niet veel ervaring met verschillende foundations, dus ik kan daar niet veel over zeggen.

Ik ben verslaafd aan hun lipgloss 3D effet en hun foundation is ook supergoed :grinning:

schijnt erg goed te zijn.

Doen de oude oogschaduwmono’s, die nu al 50% korting zijn, ook mee? Zo van: aanbieding op aanbieding.
Dan zijn ze nog geen drie euro per stuk, dat zou leuk zijn!

oeh! ik vind die blushes echt heeeeeeel mooi. Ook is de healthy mix concealer heel fijn

Lipgloss 3D effect is een superfijne lipgloss en die oogschaduws zijn ook mooi.

Ik ben verliefd op de oog make-up remover!

Ik vind bourjois oogschaduw echt heel goed!

Ik hou van dat merk! :slightly_smiling_face: Vooral de lipgloss haha.

die nieuwe lipgloss is super fijn en de healthy mix foundation is ook goed!

Ik ga het vandaag halen. :grinning:
Ik vind het heel fijn merk iig…

fijn merk
oogschaduwen van bourjois zijn aanraders

I love the Healthy Mix foundation
(L)