Bouncing Putty

Iemand daarmee ervaring om mallen te maken? Toevallig vertelde iemand uit mijn klas daarover en vond dat leuk omdat het kan stuiteren dus ging ik het googlelen en toen stond er zoiets dus iemand ervaring?

Wat ik hoor is dat het snel breekt als je het gebruikt en dat je spul (klei) erin blijft zitten, dus ik denk dat het niet zo goed is…

Ik gebruik het zelf voor een paar mallen, maar ze breken wel sneller dan een siliconen mal. Het is een goedkoop alternatief, dat opzich wel te gebruiken is. Als je het met polymeer klei gebruiken zou ik aanraden iets van talk te gebruiken voor dat je de klei erin drukt, werkt zo prima.

Oke… Heb je foto’s :blush:
Ik ga het wel kopen, er stond ergens dat het 1 euro is, dat kan ik wel missen ;p Bij de Big Bazar toch?

Helaas niet, je kan wel wat video’s op youtube zoeken. En je kan het idd bij de Big Bazar kopen.

Oke, ga ik binnenkort even kijken :grin:
Dankje!

ik gebruik het zelf wel, als je eenmaal weet hoeveel je moet gebruiken om een stevige mal te hebben die niet snel breekt is het handig (: gewoon bij de intertoys hebben ze het ook

Owh, ja ik ging vanmiddag kijken bij de big bazar, maar zag het niet, zag wel spul om zelf een stuiterbal te maken? Heb dat maar meegenomen, kan het altijd proberen…
Maar ik ga denk ik maar ook gewoon echt silicone spul kopen ;p

haha ja ik heb dat silicone spul ook, en het werkt toch wel ietsie beter ;p

Ja denk het ook…
Maar het is niet zo dat dat bouncing putty eerst een soort poeder is ofzo, xd

^nee dat is niet zo ;p