botten kraken?(knieën, schouders,enkels)

bij mij kraken mijn schouderbladen knieen? ik weet niet hoe het komt? vroeger had ik het soms maar nu kan ik mijn schouders niet meer bewegen zonder dat ze kraken(noujah het is niet echt kraken maar gewoon een raar geluid maken) ik ken ook verder niemand in mijn omgeving dien dit heeft?

maar mij schouderbladen steken ook heel erg uit? (mensen vinden dat er altijd heel eng uitzien)

hebben meer mensen dit?

ik heb het bij mn knieën maar dat komt denk ik omdat ik zwakke kniebanden heb :frowning_face:

Ja, met zowat elk bot. :’)

ik heb het. en al mn botten steken uit (terwijl ik niet ongelofelijk dun ben ofzo) en m’n knieën doen echt zeer als ik loop etc. ik weet ook niet hoe het komt.

daar heb ik sochtends last van, als ik dan van de trap loop knallen de botten in mijn enkels echt súperhard. komt misschien door je groeischijven? ik heb geen idee.

Met me nek en rug :slightly_smiling_face:

zijn jullie er al is mee naar de huisarts geweest ofzo??
want bij mij doet het verder geen pijn ofzo dus ik weet niet of ik dan toch maar heen moet ofzo?

Nee, ik ben er niet mee naar de dokter geweest omdat ik er weinig last van heb, :")

Ik heb het bij me nek :’), maar bijna nooit meer. Weet niet wat het is.

hmm ik heb het sinds ik niet meer fulltime sport dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft xx

Mijn kaak kraakt soms, best irritant als je aan het eten bent :slightly_smiling_face:

Als je er verder geen last van hebt, zou het wel niet zo erg zijn (:
En hoop voor je dat het over gaat hahah lijkt me nogal irritant als je steeds al je botten hoort …
misschien kun je als het niet overgaat naar je huisarts gaan ofzo.

Mijn rug en nek kraken supervaak. En het doet pijn helaas.

Ik heb het de laatste tijd bij mn nek, maar alleen maar aan een kant . Verder heb ik het altijd in mn knieën.
Maar ik weet ook niet wat het is. Ik denk dat iedereen dat wel ergens heeft.

Ik heb dat ook heel erg.
Mijn moeder is werkzaam bij een chiropractor, en die zegt altijd zolang je er geen pijn aan hebt is het niet erg. Zodra je er pijn aan begint te krijgen is het slim om er even naar te kijken. Als je niet uit jezelf kraakt maar je kan bijvoorbeeld wel je vingers, nek , rug kraken als je aan het rekken bent, is dat ook geen probleem alleen mag dit maar 1 keer op een dag. Dit kan dan verlichting geven. Als je naar de chiropractor zelf gaat dan zal hij of zij ook kraken maar zal zij een corrigerende beweging erbij maken zodat het kraken bij bijvoorbeeld het opstaan of bewegen minder worden!

ja, mn schouderbladen heel erg en mn enkels ook heel vaak en soms weleens mn knieen

Mn nek. Moet hem ook altijd knakken anders zit ie gewoon stijf en niet goed. Stom auto ongeluk en stomme ziekenhuis die me niet onderzocht hebben maar wel voor niks 3 kwartier heb zitten wachten tot ze het deden -.-’

Ja, dit een familietrekje bij mij thuis.

heb ook dagen dat ik de trap op loopt en dat bij elke tree een knie knakt.
en ook mn schouders en ellebogen e.d.
nogal vervelend aangezien ik een gebroken spaakbeen in mn ellebooggewricht had/heb :stuck_out_tongue:

Ik heb krakende knieën als ik hurk, mijn schouderbladen en nek als ik zeg maar mijn schouders naar achter doe, zodat zeg maar mijn borstkas naar voren komt en ik heb een knakkende kaak.

Edit: Ik kan ook bijvoorbeeld mijn ellebogen, vingers, pols en sommige tenen knakken.(expres dan)