' botte vriendin'

Ik heb dus een ‘beste vriendin’ die nogal bot is zegmaar ( ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen). Op msn reageert ze de laatste tijd haast niet omdat ze het druk heeft, en als ik dan vraag waarmee zegt ze; oh met smsen en andere gesprekken op msn, niet alles draait om jou hoor. En als ze reageert reageert ze heel kortaf enzo. En vaak loopt ze ook ruzie uit te lokken. Nu heeft ze ook ruzie met paar andere vriendinnen, en zegt ze zelf ja ik hou gewoon van ruzie maken… En laatst gaf mn familie haar ook wat geld omdat ze op vakantie ging en toen zei ze helemaal niets! Ik bedoel een bedankje kan er toch wel uit komen! Ze is ook heel sletterig met jongens enzo, als ik haar smsjes lees gaat het alleen over dat ze door haar ontmaagd willen worden ern zin in haar hebben enzo… ik mag ze geeneens lezen ( ja zag ze in me ooghoek) maar ik durf er ook niks over te zeggen En zo zijn er wel meer dingen… Maar hebben jullie misschien advies voor mij?

sorry voor het lange verhaal ghehe

Oke, vreemd. Ze is dus, wat ik uit jou verhaal kan opmaken, meer met jongens bezig dan ze aandacht besteed aan jou. Je kunt haar beter gewoon zeggen wat je ervan vind, en als ze boos wordt en ruzie gaat maken, gewoon laten gaan, en dan zie je wel wat er gebeurd. Want zo iemand kun je niet echt een vriendin noemen… Succes.

Ik denk dat je gewoon eens goed met haar hierover moet praten en als het dan nog niks word zou het een keus zijn om jullie vriendschap te verbreken.

Probeer met haar te praten, misschien heeft school ook een invloed? Eind van het jaar, nog even de puntjes op de i zetten. En tsja… anders is ze denk ik zo erg veranderd dat het denk ik beter is om een punt achter de vriendschap te zetten. Want denk na, hoe ze nu doet is ze jou vriendschap en vertrouwen toch ook niet waard? Succes!

Laten vallen. Met haar valt niet te praten ben ik bang.

ja praat met haar. maak duidelijk wat je van haar gedrag vind en dat je niet snapt waarom ze dit doet. misschien heeft ze wel een probleem waardoor ze zich rot voelt en dit niet normaal kan uiten.

Wat een raar kind. Klinkt niet echt als een beste vriendin. Ik weet niet of met haar te praten valt, aangezien het dan toch wel uitloopt op ruzie.

ze klinkt heel ondankbaar en naief dat ze zo met jongens praat… als ik jou was zou ik haar heeeell duidelijk maken dat dit zo niet door kan gaaan!

ik heb ook zo’n bestevriendin gehad. vanmiddag heb ik gezegd dat ik klaar met dr ben toevallig.
ze wenste mijn vriend dood, vertelde ze aan mij, dusja dat ging wel érg ver.

Ik heb ook zo’n beste vriendin gehad.
Ik ga nu niet meer met haar om gelukkig maar eigenlijk ik ging echt de verkeerde kant op toen ik met haar omging.

Ze heeft zelfs gezegd dat ik haar liet vallen voor mijn vriend terwijl zij sinds ik met mijn vriend had iedere dag bij haar nicht was dus toen ben ik zo vaker bij mijn vriend en toen zei ze dat.

Ze was ook zo met jongens, hield iedereen aan het lijntje kijken wie het leukst was en alles voor haar deed. Ze liepen echt allemaal achter haar aan.

Probeer anders eens met haar te praten en als dat niets veranderd kun je beter de vriendschap verbreken voor je ook ruzie hebt met de rest van je vriendinnen.

Ik zou zeggen: Neem tijd, praat of laat haar vallen.

Ik heb ook zo´n soort vriendin. Ze is best een budje, maar dat weet ze zelf niet. Dan doet ze alsof ze erby hoort terwyl dat niet zo is (tuurlyk het is zielig voor haar) en dan geeft ze op hyves echt allemaal ook onbekende mensen op foto’s een reactie + respect omdat ze ze zelf terug wil. Grrr. ik kan soms echt de pest aan haar hebben.
Wat je kunt doen, misschien haar de waarheid eens even goed vertellen En als ze vraagt of je eens wat op kan noemen, maak alvast een lisjtje klaar… want dan kun je echt heel veel dingen in een keer opnoemen. :’)
nouja. gewoon goed de waarheid vertellen. Misschien wil ze populair worden??
haha succes! (:
xoxo

dankje allemaal :]
maar soms kan ik het dan ook weer leuk met haar hebben.
ik heb vorig bijv echt een leuke vakantie met haar gehad.
dat is eigenlijk waarom ik het niet wil verbreken…
maar dit jaar is ze eigenlijk echt verandert
bijv. toen had ze een jongen die haar alleen voor de seks wou ( ze ik ook niet de knapste trouwens, en ze wist zelf dat hij dat ook wou ofzo) en ik zei
dat ik hem daarom niet mocht enzo. Toen draaide ze zich om en ging ze me negeren, en ze verteld ook altijd hoe leuk ze wel niet met haar andere vriendinnen kan praten ditdat… en ojaa laatst was ze op een kermis ( iik was niet mee) en toen vertelde ze de volgende dag doodleuk dat ze met mn ex hand in hand naar de wc’s was gelopen en de volgende avond ook weer met hem mee zou gaan toen was ik echt pissig maar ik bleef gewoon koel… dus jaa ik weet het nog steeds niet… [s]im sorry voor het lang verhaal [/s ] en dit is mn andere account.

afkappen, en ook vooral geen vriendin noemen

upje

UP