botox tegen zweten?

Hoi!
Ik zweet overmatig en ben er ook al mee naar de huisarts gegaan, die stuurde me door naar de dermatoloog waar ik verschillende cremes kreeg, die allemaal niet werken. Ik heb het 1 jaar laten rusten, maar ik wil toch echt iets doen tegen mijn zweetoksels …

heeft er iemand ervaring met de botox behandelingen?

Ik heb wel eens bij genante lijven gezien dat iemand dat deed, voor haar beviel dat heel goed. Misschien moet je die aflevering eens zoeken.

nee sorry maar ik ging voor dokter voor dezelfde klacht die rade met helemaal af

Ja, ik heb ook wel is gezien dat een jongen bij ‘dit is mijn lijf’ zo’n behndeling deed.

Ik heb gehoord dat oderex ook helpt tegen zweten? Weet niet of het echt zo is nooit geprobeerd

Odorex? Als je dat bij een drogist kunt kopen, kan ik dat wel proberen.

Lol, las er vandaag nog wat over in de vogue

maar nee heb geen idee, dus zie t als een upje

haha oke, dankje

Je hebt inderdaad spulletjes van Odorex, Therme, Syneo5. Die breng je 1 keer per week aan onder je oksels en die zouden je dan een aantal dagen droog moeten houden. Maar aangezien je al bij een dermatoloog bent geweest, neem ik aan dat je de middeltjes uit de drogisterij wel geprobeerd hebt en dat die niet hebben gewerkt.

Ik heb super zweet handen en de dokter zei tegen mij dat ik er niets tegen kan doen. Ik snap hoe je je voelt (ook al heb jij het bij je oksels). Je hebt in ieder geval ook okselpads, maar of dat fijn is…

ik zit ook met dat probleem! en wat ben ik blij dat hier een topic over is!! up dus!! ik schaam me er door voor, het meest draag ik een leren jasje, of een bloesje (waarin je het dus niet ziet) ik heb alles al geprobeerd, therme, odorex, rexona, ben even de naam kwijt maar van die reclame:: (vrouwen zijn sterk, vrouwen zijn sterk, niemand uitgezonderd en omdat vrouwen zweten is er rexona maximum protection ontwikkeld oke halverwege schoot het me ineens even te binnen:D) rexona maximum protection dus, helpt ook niet. mijn zus heeft het ook gehad en het gaat als je uit de puberteit komt over. maar ik heb er het geduld niet voor en er te erg last van om daarop te wachten, ik heb die aflevering van dit is mijn lijf ook gezien en die jongen ook, ik durf het alleen niet tegen mijn moeder te zeggen, waarschijnlijk denkt ze dat het onzin is, ik heb ook al okselpads gebruikt maar dat helpt helemaal niks, duss, upje!!!

Misschien heb je wat aan deze site?

http://www.sweatguide.nl/

Hoe oud ben je nu? Ik heb dat namelijk ook heel erg gehad, ik heb echt zoveel geprobeerd. Ik zou niet zo snel aan de botox gaan, omdat dit echt iets is wat vaak in de pubertijd voorkomt. Hetgeen wat bij mij het allerbeste werkte was het volgende:

http://www.vijzeltje.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/h/therme_maximum_premium_deo_women_50ml.jpg

Het is iets duurder dan gewone deodorants, maar dit zorgt er echt voor dat je gewoon amper nog transpireert. Ik kon zelfs stukken fietsen waarbij ik gewoon maar ‘normaal’ zweette. Het heeft voor mij destijds enorm gewerkt. Ik heb er nog steeds eentje staan, voor als ik bijvoorbeeld een topje aan doe waar je zweetplekken snel ziet.

Nu ben ik uit m’n pubertijd en is het al echt een stuk minder geworden. Nu gebruik ik standaard deze Dove en dat kon ik toen ik in mijn pubertijd zat écht niet.

dat heb ik ook gebruikt maar bij mij helpt het helaas niks:(

Hoe lang heb je 'm gebruikt? Bij mij duurde het namelijk een tijdje voor het echt ging werken.

Bij genante lijven wordt er vaak botox geadviseerd.
Wie weet wordt het vergoed voor je.

Je moet er echt met je moeder over gaan praten! Ik durfde dat eerst ok niet omdat ik me schaamde, maar ze begreep me en nu helpt ze me om een oplossing te zoeken! en inderdaad werkt bij mij ook niks, van deo’s of die okselpads.

Mijn ex vriendje had botox laten spuiten. Zelf 3 keer, omdat het steeds maar voor een half jaar hielp.

Heeft iemand tips voor overmatig zweten op het gezicht??

14,5 … ik weet dat het jong is, maar toen ik 12 was mocht ik ookal botox van de dermatoloog, maar toen wilde ik het dus nog op andere manier proberen te verhelpen, maar niks werkt … ik kan wel wachten tot na me puberteit, maar het wordt gewoon steeds erger … kun je dat in de drogisterij kopen? want dan kan ik dat nog proberen.