Botox overmatig zweten?

Hey, ik wil vragen of er hier meiden zijn die botox hebben laten spuiten onder hun oksels voor overmatig zweten. Voor hoeveel euro hebben jullie dit gedaan, verzekert jullie verzekering een deel en hoelang gaat het ongeveer mee?

Ik laat dat doen, ik hoef alleen maar mijn eigen risico te betalen. Bij mij is het zo dat het steeds langer werkt. Ik ben 5 of 6 jaar geleden begonnen met elke 3/4 maanden en nu zit ik op zo’n 1,5 jaar.

Maar hoe lang er bij jouw tussen gaat zitten, geen idee. Het ligt eraan hoe lang je lichaam erover doet om de botox af te breken. Dat kan 3/4 maanden zijn maar dat kan ook 9 maanden zijn of een jaar.

Zijn er ook nadelen aan? ^^
Ik gebruik nu namelijk Odorex wat ook prima werkt.

Ik zelf gebruik nu ongeveer 3/4 jaar botox. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het inbrengen nare steken geeft, maar daar valt mee te leven. Daarnaast kreeg ik bij de eerste behandeling last van griep achtige symptomen.

De verzekering vergoed het wel, maar moet wel mijn eigen risico betalen. Vraag er voor de zekerheid naar bij je zorgverzekering!

Voor mij heeft het zeker geholpen.

Ik vind er geen nadelen aan zitten. Het plaatsen doet bij mij ook geen pijn eigenlijk, mijn oksel wordt verdoofd met een zalfje en het prikken voel ik eigenlijk amper. Misschien het enige minpunt eraan dat ik kan bedenken is dat je ervoor naar het ziekenhuis moet, maar dat wordt voor mij door alle voordelen eigenlijk compleet weggevaagd.

Heeft Odorex geen vervelende nadelen bij jou? Ik had namelijk vreselijk last van puisten (had hiervoor nooit puisten), een droge huid, haaruitval en mijn hormonen waren hevig aan het schommelen.