'Botox Dry'

Serieus - Talkpoeder.
Eerst wassen met een washandje, dan anti transpirant stick, dan normale deo, dan talkpoeder.

werkt top, want de talkpoeder absorbeerd al t’zweet.

succes meissie!

Ik denk dat je last hebt van hyperhydrose. Het ligt aan je sympatische zenuwstelsel en je kan het ook laten opereren. Je moet het maar even opzoeken. :wink:

Pubertijd duurt echt niet tot je 15e hoor. ö

Hee!
Ik herken mezelf echt heel erg hierin, vind het goed dat je een topic hebt gestart en het is niet genant :slightly_smiling_face: Zoals je ziet zijn wij niet de enige hier.
Heb zelf ook van alles al geprobeerd, het begint nu wel iets minder te worden (ben bijna 18). Tegen de geur gebruik ik nu gewoon vogue Rêve Eqotique, een heel sterk maar lekker geurtje. Ik had wel gehoord dat ze iets bij De Tuinen verkopen (ik weet niet of ze dat ook in Belgie hebben, maar vast een soortgelijk winkeltje), namelijk een soort deostick, maar dan van zouten ofzo. Ik heb er positieve reacties over gehoord, maar zelf nog niet uitgeprobeerd.
Het meest baal ik er op dit moment van dat het mijn kledingkeuze enorm beinvloed!

Dit heb ik idd ook wel eens geprobeerd, maar dan niet zo uitgebreid :stuck_out_tongue: Misschien helpt het voor jou wel ja

aaah die heb ik gisteren nog in de essenza zien staan denk ik! heb nog staan twijfelen of ik hem zou nemen :stuck_out_tongue:

Ooo… Je kan iets laten inspuiten [weet de naam alleen niet meer]
En dan gaat dat echt verminderen tot verhelpenn <33 Succes

Je kan ook je zweet klieren weg laten laseren geloof ik.
Als je dan nog zweet is het wel heel knap xD
Maar bij de eerste behandeling zijn ze niet meteen allemaal weg.
Ik heb geen idee of het helpt, maar als verder bij jou echt niks helpt dan kan je het proberen…
Het klinkt schadelijk enzo maar veel mensen zweten helemaal niet veel dus dan kan het geen kwaad voor je lichaam als jij ook niet meer zo veel zweet toch?
Zweet is er om je lichaam af te koelen, maar je hebt ook angstzweet enzo, en bij jou is het niet omdat je het warm hebt. En als je lichaam echt af moet koelen dan kan je over je hele lichaam nog zweten, dus die paar zweetklieren onder je oksels zul je niet missen denk ik =P
Trouwens, het kan ook psychisch zijn. Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar het kan ook komen omdat je erg onzeker bent ofzo, en onzekerheid begint inderdaad vaak in de puberteit.
Maar ik zou eerst andere dingen uitproberen die je nog niet geprobeerd hebt, dat laseren is denk ik toch niet helemaal het gezondste wat je kan doen zeg maar =P