'Botox Dry'

-

Ik heb hetzelfde, als ik zit en niks doe zweet ik ook.
3 jaar geleden fietste ik altijd naar school nam altijd een extra shirt mee wanneer ik op school kwam gelijk een schoon shirt aan! Ik weet hoe je je voelt! Het is echt kut!
Als je dan gaat winkelen let je er gewoon op met wat voor shirt je koopt echt irri! Misschien wel een tip, een wat wijdere shirt kopen zodat je in de klas gewoon je jas uit kan trekken en nee dan heb ik het niet over XXL maten :stuck_out_tongue:
En nu met die behandeling dan denk je dat je weer iets gevonden hebt en dan denk je ‘Dit gaat werken!’ Is alleen maar geldklopperij
Ik heb het maar geaccepteerd dat ik zo erg zweet heb altijd deo bij me
zodat je je nog een beetje schoon voelt!
Bij mij begon het nadat ik geopeerd was daarvan kan je ook overmatig gaan zweten en bij mij is het niet meer opgehouden, misschien heb jij dat ook dat je geopeerd bent, en anders zou ik het maar accepteren en je er niet zo mee bezighouden(klinkt vaag, maar het werkt wel, als je je eigen om de 10 min. zit af te vragen of er al zweetplekken zitten werkt dat niet echt stimulerend, gewoon niet zoveel aandenken en dat werkt wel een beetje!)
Veel sterkte ermee, op een gegeven moment leg je je er wel bij neer en accepteer dat je het nou eenmaal hebt! :four_leaf_clover:

Hoe oud ben je nu? Je was 13 toen het begon? Dus dan zou je nu 15/16 zijn? Dan kan je nog goed in de pubertijd zitten hoor…

-

Je regels hebben?

Pubertijd is per persoon verschillend, bij de ene begint die op zijn/haar 11e en stopt ie op zijn/haar 14e, maar het kan ook zijn dat het van je 11e tot je 17e duurt. Vraag is aan je ouders/broer of zus hoelang bij hun de puberteit duurde.

-

-

Ik had hier ook heel erg last van, ik had al verschillende dingen er tegen gebruikt maar niets hielp echt goed. Ik heb vorig jaar voor het eerst een botox behandeling daartegen gehad en dat hielp heel goed. Ik heb het voor een 2e keer in november gedaan en ik heb nu nog steeds geen last van overmatig zweten. Maar de kosten van de behandelingen worden vergoed ! Tenminste bij die van mij dan.

Nee, haha in Nederland hebben we het niet over onze ‘regels’, maar ik begrijp wel wat ermee wordt bedoelt in Belgie.

Ik heb altijd ook heel veel last van zweetplekken, begon vanaf mijn 13e/14e. Ben nu 19 en heb het nog steeds, en het lijkt me wel dat ik nu ongeveer uit mijn pubertijd ben. En het is ook niet echt minder geworden, hoewel sommigen wel zeggen dat het met de jaren minder wordt.
Ik hou ook altijd rekening met mijn zweetplekken als ik kleding koop.
En inderdaad, als ik naar school fietste en kwam aan was het al helemaal verpest, dikke zweetplekken, maar meestal droogde het meeste wel het eerste uur, maar het kwam ook snel weer terug.
En ik heb nu rijlessen, en dan krijg ik mega zweetplekken, én angstzweet én warmtezweet.

Vorig jaar heb ik Odorex extra dry ontdekt.
Deze dus (is misschien andere soort dan jij hebt geprobeerd?)

http://www.odorex.nl/images/upload/producten/extradry_lotion.jpg

Het verhaal is als volgt:
Eerst werkte hij wel heel goed, soms nog wel beetje zweetplekjes, maar heel weinig. Maar ik deed het niet altijd op, omdat je 2-3 keer per week dat spul op moet doen, en daar had ik niet altijd zin in.
Toen heb ik het een paar maanden niet gebruikt, maar 2 weken geleden ben ik het weer gaan gebruiken (toch beetje door het weer, moet toch t-shirtjes kunnen dragen), alleen het werkte gewoon NIET of nauwelijks.
Toen heb ik het een week later weer geprobeerd, iets meer erop gedaan, goed deppen, en toen het droog was nog een keer erover heen.
En nu werkt het weer super. Had vandaag rijles, en echt zo’n shirtje aan waar ik normaal giga zweetplekken in krijg, en was nu nog helemaal droog :relieved:

Dusja, wat ik je wil aanraden is dat je die van mij nog eens moet proberen, goed gebruiksaanwijzing volgen, iets meer erop doen, goed deppen, en als het een keertje niet werkt een paar dagen later weer proberen.

Sorry voor het lange verhaal trouwens, had blijkbaar behoefte om zoveel te typen :pensive:

Odorex Extra Dry.
het werkt echt. ik had precies hetzelfde als dat jij het en ik ben ermee naar de huisarts ofzo geweest. en nu zweet ik helemaal niet meer^^

hoop dat het ook voor jou werkt, of heb je het al geprobeerd??
xx

haha toevallig!
lees nu pas de post hierboven.

Ik heb er ook last van, niets werkt. Maarja het zal na een tijdje wel overgaan hoop ik.

Inlegkruisjes plakken, aan de binnenkant van je shirt, waar normaal zweet zit.
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, heb er wel eens van gehoort, misschien is het iets voor jou?

Je kan gewoon leuke hempjes aantrekken en shirtjes kopen net zoals die meiden die je nu buiten ziet,
alleen wat wijdere shirtjes ik heb maar één strak t-shirt in heel m’n kast hangen en die kleur is 'rara… in het zwart het liefst heb ik hempjes aan met een vestje eroverheen, kan ook erg leuk zijn!
Je kan echt wel een leuk shirtje kopen alleen dan met wat wijdere mouwtjes, neem een schoon shirt mee als je op school aankomt, je bent er erg onzeker over dat ben ik ook en dat is ook logisch het is ook niet lekker je bent vaak bang dat je stinkt en dat andere mensen in je omgeving het zien en dan schaam je je vaak
Als je gaat shoppen er gewoon goed opletten geen shirts met té strakke mouwen dat scheelt echt wel! Ik heb ook bijna alleen maar donkere kleding, van die hempjes dat maakt niet uit want die zitten niet strak bij je oksels, vaak zwarte shirten en truitjes dat valt al veel minder op!

:four_leaf_clover:

-

-

-

weetje voor de zomer kan je ook shirtjes kopen die niet gesloten zijn aan je oksels. ik heb er zo een paar. of shirtjes die in je nek sluiten enzo. dan zie je mss nog een klein randje als je pech hebt met een echt grote plek maar normaal zien ze dan niet dat je zweet. en ohja je hebt ook okselpads in de kruidvat maar ik denk niet dat die echt fijn zijn maar mss kan je ze proberen… ze staan altijd in de buurt van de deos.

Bij de kliniek waar is was werd het helemaal vergoed dus ik heb er helemaal niks voor hoeven betalen : ).

Dat doe ik ook als ik op de fiets zit…Valt echt niet op en doe ze gewoon uit als ik niet meer hoef te fietsen.