'Botox Dry'

-

Misschien kan je langs de dokter gaan, vragen of het vergoed kan worden door de verzekering

idd de dokter, ik heb gwn odorex, dat vermindert het zweten ook en kost rond de 4 euro geloof ik

Ik heb hier dus ook last van gehad. Ik heb dus voor
1x Botox Dry geprobeerd (geld zelf gespaard), maar het helpt helemaal niet. Het werd ietjes minder, maar dan ook echt ietsjes. Ik kan het je dus ook echt afraden.

Toen ben ik naar mijn huisarts gegaan, en die zei dat het vanzelf overging. En jahoor, een jaar later was het weg. Ik denk dus gewoon dat het wel bij de puberteit hoort, want ik had het toen (in die tijd) ook. Maar op den duur wordt het minder en gaat het vanzelf over.

-

aaah ik ken het probleem
ik heb het ook redelijk. alleen volgens mij niet zo erg als jij.
ik heb ook odorex.
maar ik denk dat de dokter ook wel wat heeft hoor dat goed helpt

ik ken het probleem wel… in de winter heb ik ook zweetplekken en dat ligt niet aan mn deodorant of aan de stofjes die ik draag. voor mij is het belangrijkste dat het niet stinkt. ik probeer zoveel mogelijk wit of zwart te dragen als tshirt zodat het niet zo opvalt.

-

-

-

douche je je nog steeds zo vaak? want dat is écht niet goed voor je huid hoor :s ik was elke ochtend mn oksels maar dan met water en ik douche om de twee-drie dagen met zeep. dan een goeie deodorant erop en klaar… geen idee hoe jij je hygiene daar aan pakt maar mss moet je een andere deodorant proberen?

-

nou ik heb een van ushuaia met granaatappel. die ruikt lekker maar ook best sterk dus mss overheerst die je geur?

-

odorex extra dry depper? die is echt fijn! (ofhebjedatallemaalalgeprobeerd?!)

Misschien moet je gewoon naar een andere dokter gaan als deze je niet wil helpen? Of vraag een doorverwijsbriefje naar de dermatoloog (wel een lange wachtlijst) die moet dat op kunnen lossen.

-

Had ook dezelfde probleem, maar nu gebruik ik Salt Of the Earth het is een soort roller-deo en het werkt bij mij uitstekend!
Misschien moet jij het ook proberen?
Klik hier voor Salt of the earth

-

ja dat heb ik ook!
en dan van die reacties soms :hammer:
ik vind het ook echt super vervelend, en baal er echt van! maar ik ga niet met jas in de klas zitten… ik doe gewoon zoals altijd, en iid rollers, sprays niets helpt…
met botox heb ik geen ervaring