Borstverkleining

Ik vroeg me af of hier ook meiden zijn die een borstverkleining hebben gehad?

Ik ga binnenkort een afspraak maken met de dokter, als het ik het vergoed krijg wil ik het graag doen. Maar ik ben dus benieuwd naar de ervaringen van andere meisjes!
Zoals kreeg je het vergoed? Ben je erg blij met het resultaat enz?

http://www.google.nl/sear…orstverkleining+girlscene

Zijn al een paar topics over (:

Ik denk niet dat er heel veel mensen hier zijn die dat hebben gehad…

Oh shit ik kon alleen vinden uit 2006 enzo. :’)

hee,
ik heb een borstverkleining gehad op mijn 17e, dus nu ruim een jaar geleden,
ik ben 1,60 (woog toen 67) en had cup 75 H, heb hem laten verkleinen naar een 75 D, maar hij was iets te groot uit gevallen vond ik, nu weeg ik 56 en heb gewoon 75D en ben er super blij mee :slightly_smiling_face:,
maar ik had ook heel erg veel last van mijn rug en dat is nu echt een stuk minder .
ik heb doordat ik groter als d had met rugklachten alles vergoed gekregen. (maar ik zou zoweiso zeggen dat je klachten hebt van je schouders of rug, dan is de kans groter dat je het vergoed krijgt :wink:)
hmm verder ja de littekens zijn minder maar dat komt bij mij ook omdat mijn lichaam niet heel goed geneesd, maar als je gewoon 4 weken niks doet erna (i know, dat is moeilijk) dan houd je er maar een dun lijntje aan over :wink: (btw ik had een ankerlitteken)
als je nog meer vragen hebt dan vraag maar op men profiel, of reageer in dit topic dan reageer ik ook wel weer :wink:

Liefs en succes

Ik zit er sterk over na te denken, maar ik twijfel toch nog wel heel erg…

hoe oud ben je, wat is je cupmaat en waar zou je het naar willen verkleinen, hebje ook fysieke klachten?

Thanks voor je reactie! Ik heb opzich niet een gigantische cupmaat (80E en ik ben 1.70) maar groot genoeg om mijn houding te verslechteren, het voelt zwaar/trekkerig/gevoelig.
Maar ik heb altijd grotere borsten gehad dan iedereen in mijn omgeving en vond dat altijd naar, ik ben er nooit blij mee gehad maar de laatste 2 jaar voel ik me er steeds kutter over maar ik neem steeds niet de stap om de dokter te bellen.

Maar ik denk dat ik deze week de dokter bel om erover te praten, ik weet nog niet helemaal naar welke maat ik wil.