Borstvergroting

Hallo meiden.

Ik ben 17 jaar en ik wil graag een borstvergroting.
Me ouders gaan ermee akkoord, dus ik ga waarschijnlijk volgende maand me borsten laten vergroten.
Ik heb nu cup A & ik ga naar cup C.
Op internet had ik gelezen dat je het op je 17e ook mag laten doen met toestemming van je ouders.
Zijn er nog meer meiden die hun borsten hebben laten vergroten, en wat was jou ervaring?

Groetjes

Waarom wil je dit, als ik vragen mag?

je bent 17 je groeit nog dan mag dat niet…

Nou, ik denk dat die vraag best logisch is (denk ik)
Ze is niet tevreden met dr borsten, en omdat ze een borstvergroting wil vindt ze haar cup blijkbaar te klein.
Ik snap dat er vrouwen zijn die graag een borstvergroting zouden willen hebben, alleen vind ik niet dat als het echt niet nodig is, je dingen aan je zelf moet veranderen.
Je bent nou eenmaal zo geboren bent en je bent perfect zoals je bent.
Waarom zou je iets aan jezelf willen veranderen?

Heey,

Ik wil het graag omdat ik echt een complex heb omdat ik kleine borsten heb,
in nederland mag het niet onder de 18, maar in Belgie wel vandaar dat ik het in Belgie laat doen.

Ze zeggen dat je nog groeit tot je 18e of zelfs tot je 21e maarja dat vind ik een beetje onzin.
Me schoenmaat is al 6 jaar maat 36

Dat zegt iedereen, maar ik ben 17 en ik ben sinds m’n 12e maar zo’n 1 cm gegroeid… dat kun je niet echt groeien meer noemen toch?

Wil je er dan later zo uitzien?

http://farm4.static.flickr.com/3572/3785917730_bb6eb98ef3.jpg

Ja, dat vroeg ik me ook al af…
Je bent 17, grote kans dat je borsten nog aan het groeien bent hoewel jij dat misschien helemaal niet doorhebt zelf.
Ik vind dat als je je borsten gaat vergroten, dat je dat moet doen als je ouder bent en écht helemaal uitgegroeid en alles bent.
Daarbij geloof ik ook niet echt dat dat mag, zoals _Juul al zei…

Diegene rechts heeft de mooiste borsten op het plaatje!

nee dan groei je niet snel nee ik heb ook al sinds me 14de maat 38 schoen maar mijn borsten zijn nog wel 1 maat gegroeid.

Maar TS ik snap dat het neit fijn is maar je krijgt er spijt van er zijn altijd andere mogelijk heden…

die is gewoon zwaar gefailt :'3

Nou… das wel erg slecht maar zo komen je borsten er wel uit te zien…

OOOH BAH :nauseated_face: viessss

deze foto is een beetje overdreven

misschien een beetje maar kijk je borsten gaan hangen naarmate je ouder word… maar als je dan van die silicone er in heb dan heb je eigelijk siliconen i je hangede borst en komt het er zo uit te zien.

Maar ik zou nog een paar jaar wachten want er zijn echt heel veel meiden met A en wees blij echt waar ik heb E en je krijgt last van je rug ze hangen eerder je kan nooit een leuke/mooie bh aan voor weinig geld…

-dubbelpost-

ja schat, een beetje logisch hè. mijn voeten zijn ook al 3 jaar gestopt met groeien maar mijn borsten groeien nog gewoon door. je voeten en borsten zijn twee heeel verschillende onderdelen van je lichaam die niks met elkaar te maken hebben.

als ik jou was zou ik nog een tijdje wachten, cup A is een mooie maat. ja tuurlijk, ik heb makkelijk praten, ik ben 15 en heb een grote B. maar toch… borstvergroting kan altijd nog. Misschien is het wel een fase, ik heb ook gehad dat ik jarenlang niet tevreden was met mijn neus (heb ik nu ook nog vaak hoor) maar ik heb nu ook zoiets van: ‘het hoort bij mij’ (en ja, een neus is iets anders dan borsten)
maar goed… ik geloof niet dat je hier iets aan hebt.

aan de ene kant snap ik het waarom je het doet want ik heb soms ook wel eens die gedachte om ze “later” te laten vergroten. ik ben nu al wel 18 maar ik vind mezelf er nog zo jong voor op de 1 of andere manier.
lief van je ouders dat ze je toetstemming geven!
ik hoop dat je operatie goed verloopt en je geen complicaties zal krijgen.
veel plezier met je “nieuwe” borsten :slightly_smiling_face:

Groeien is niet per se het groter worden van je lijf, in voeten of borsten. Het gaat ook om ontwikkeling van je weefsel en als je dat goed wilt verpesten zou ik inderdaad op mijn 17e een borstvergroting doen.

Nee mag niet op 17e, want dan kunnen ze verkeerd groeien. :wink: