Borstvergroting, of 'gewoon' meer zelfvertrouwen

Lieve Girlsceners! :bowing_man:

Ik ben inmiddels 24 en na jaren wachten, heb ik eindelijk de hoop opgegeven dat ik ooit nog borsten ga krijgen. Ik ben superdun van mezelf en heb denk ik maat 70AA(A) (lastig te zeggen, want er valt niet zoveel te meten. Eerlijk gezegd, het lijkt meer alsof ik twee ontstoken tepels heb!) Eerlijk gezegd, lijkt mijn lichaam gewoon op een dun jongenslichaam.

Het was voor mezelf al snel duidelijk dat mijn borsten niet zo snel groeide als die van mij vriendinnen, maar uiteindelijk zijn ze gewoon helemaal niet ontwikkeld. Ik heb jaren gewacht, maar ik wil dan nu toch wel eindelijk borsten.

Nu ben ik me aan het inlezen over een borstvergroting, maar veel reacties op forums komen op hetzelfde neer. Dat meiden zoals ik gewoon onzeker zijn en onszelf moeten leren accepteren zoals we zijn. Ik voel mij inderdaad al minstens 10 jaar lang gewoon onzeker over mijn ‘borsten’. Vooral omdat er gewoon echt niets zit. Ik vraag me dan af of de reacties die deze mensen geven hetzelfde zouden zijn als ze in mijn schoenen zouden staan. Ik weet niet of ik dit ooit ‘gewoon’ zal kunnen accepteren als ik meer zelfvertrouwen krijg. Voor mij voelt het meer als een soort afwijking, dan ‘gewoon’ een wat kleinere cup! Mocht ik ooit kiezen voor een borstvergroting, zou ik ook eerder gaan voor een volle A-cup! Ik ben helemaal niet op zoek naar grote borsten, ik wil gewoon meer dan plat!

Ik vroeg me eigenlijk af of hier meiden zijn die een borstvergroting hebben gehad (of juist niet willen!) en hoe je dit besluit hebt genomen! Of meiden die juist hetzelfde probleem hebben, maar wel hebben kunnen accepteren dat ze gewoon hele kleine borsten hebben. Of gewoon meiden die hier een (liefst onderbouwde) mening over kwijt willen!

Ik heb jaren lang gespaard en gewacht tot ik 18 was zodat ik een borstvergroting kon nemen. Nu heb ik wel iets meer als jij, ik heb een 75B. Maar nu vind ik het wel prima, misschien groeien ze nog en misschien ook niet, ik heb mezelf er bij neergelegd. Ik snap heel goed hoe moeilijk dat is voor jou, en ik denk als je jezelf er niet bij neer kan leggen dat het gewoon niks is en niks zal worden je een borstvergroting kan nemen. Niks raars aan als dat jou helpt om zelfverzekerder te zijn. Hou er wel rekening mee dat het duur is, en ze elke 5/10 jaar bijgewerkt moeten worden wat ook een klap geld kost. En dan heb ik het nog niet eens over de gevaren (infecties etc) dus al met al zou ik er als ik jou was heel goed over na denken.