Borstvergroting met 18

Ik ben al 2 jaar lang aan het overwegen om een borstvergroting te doen… Ik heb cup A75 zit ook al 1 jaar aan de Diane pil, het maakt me helemaal gek. Ik heb geen idee hoe ik dit aan mijn ouders moet vertellen?? Het maakt me echt super onzeker, Ik doe alles aan me lichaam ik sport 4/5x per week, eet echt super gezond geen vlees chocola whatever… maar niks maakt mijn zelfvertrouwen beter, ik ben 170 ik weeg 54 kilo… en Ik voel me serieus dik, ik denk dat het merendeels te maken heeft met het feit dat ik kleine borsten heb… en mijn buik dikker lijkt… Ik heb er nog nooit met iemand over gesproken… Nee Ik heb geen anorexia want ik hou echt teveel van eten. Iemand die me advies kan geven hoe ik dit aan me ouders kan uitleggen dat ze me begrijpen?..Ik ben namelijk echt bang voor hun reactie hierop…

Ik zou miss. eerder met een mental coach/psycholoog gaan praten over jouw onzekerheid… Die onzekerheid zit nou eenmaal in je. De grootste fout die je kan maken is denken dat je je wél gelukkig voelt als je grote borsten hebt. Want straks heb je je blauw betaald aan een paar neptieten, en voel je je nog steeds onzeker. Dan heb je uiteindelijk nog niks bereikt.

Of je wil steeds groter, omdat je denkt dat je dán wél gelukkig/niet onzeker zal zijn

Als jij een borstvergroting neemt, dan voel je erna weer ergens anders onzeker over. Deze onzekerheid dat je hebt heeft niets met je lichaam te maken, maar het zit in je hoofd.

Dus ga er liever met iemand over praten!

omg man… ga eerst aankomen.
ik ben 1.65 weeg soms 58…
en dat vind ik mooi bij mezelf, serieus.
kom gewoon eerst aan tot 60 kilo ofzo je bent echt niet dik!
en kijk dan hoe je borsten eruit zien…
hoe oud ben je dan?

Probeer inderdaad aan te komen tot de 60 kilo. En wees niet zo fucking onzeker, wees tevreden me jezelf. Net alsof mensen naar je gaan kijken en wijzen van: Omg… kijk die flat chest. Nee, dat doen ze niet, want 't boeit hen niet.

18 is vrij jong om deze ingreep te laten doen. Dus ik zou er maar eens heel goed overna denken.
Daarbij heb jij ‘t geld ervoor (’:?

Echt super zonde als je een borstvergroting neemt… Het belemmert je niet, dat denk je alleen. :slight_smile:

@ hier boven iemand met een lichter gewicht kan er zwaarder uit zien als iemand met een zwaarder gewicht . Dus jij ka niet zo maar oordelen. En ik ben 164 en ik zou eerlijk zeggen als ik 60 zo wegen zou ik gewoon mollig/dik zijn dat is geen cometaar op andere maar dat is gewoon me bouw . En het is een feit dat als je iets kleinere brosten hebt je buik beter naar wordne komt .

ot
ga praten metje ouders /vrienden en kijk wat hun er van vinden
En je kan ook altijd zo bij zo kliniek gaan praten . En als je het wilt doen dan moet je hte gwoon doen als je daar gelukkiger/zekerder van word.

duh logisch je bent 1.70 en 54 kilo… ik ben 1.68 en ben 61 kilo… omdat je zo dun bent heb je weinig vet dus komt er daar ook geen vet. en je eet geen vet en je sport 4/5x per week logisch dat je dan zulke kleine hebt… ik heb 75F en dat is ook geen pretje ofzo.

uit onderzoek is gebleken dat een chirurgische in greep eigenlijk niet zelf verzekerder doet maken laat staan gelukkiger …(in het geval van een borst vergroting geld wel een boost voor je sex leven , mits jou parner er achter stond)

als je de eerste stap zet naar zo iets moet je zeker weten of je het niet doet om meer zelf vertrouwe te krijgen / mooier voelen .

je kan ook hulp in schakelen (op dat gebied is een gespeciaaliseerde hulp) die kunnen het er met jou over hebben en gaan dieper graven waarom jij dit wilt en andere manieren zoeken om bijvoorbeeld zelfvertrouwen te krijgen.

want je moet zo zien , je hebt dan wel niet een al te grote voorgevel, maar miss wel hele mooie sprekende ogen … prachtig volle lipen , of een komt om te kussen, iedeeen heeft wel wat om aan te merken !

Ik kan die reacties niet uitstaan van ja duh! je weegt zo weinig dus heb je geen vet dus kleine tieten! kom eerst maar wat aan.
dat is makkelijk praten maar je weet niet hoe moeilijk het kan zijn om aan te komen. Daar heb je veel geduld voor nodig, en al tref je het dat je niet snel aan komt is het helemaal een drama!
daarbij heb ik trouwens ook een vriendin die superslank is een geen vet om haar middel of billen heeft maar wel met een cup e rondsjokt.
Ieders lichaam is weer anders. Ik zou op mijn 18e iig nog geen borstvergroting nemen als ik ts was.

Ik ben ook wel van oordeel dat je het gewoon moet doen, maar als je wat ouder bent en als je 100% zeker bent dat dit je ook gaat helpen.
Niemand is perfect.

ik word over een maand ook 18 en ik heb dezelfde cupmaat als jij. en ik denk altijd maar ‘ach, dan gaan ze tenminste niet hangen’. :’)

^Mja en er zijn jongens genoeg die vallen op kleine borstjes. Dus daarvoor hoef je het niet te doen.
Ik zou zelf ook wel willen dat mijn borsten een cup kleiner waren. Ze vallen niet goed… Maar ja, niets aan te doen.

Agree. En ik snap je onzekerheid wel hoor. Ik ben 1,68 en heb nog AA/A 70. Strand is echt niet leuk op die manier. Maar ja ik ben 5x ongesteld geweest, dus weet niet of dat nog veranderd.
Sorry even over jou natuurlijk: Heel kut, maar inderdaad als je grotere borsten heb ga je misschien weer onzeker voelen over andere dingen. Benadruk je mooie kanten en praat erover. maak er grapjes over. leer het accepteren en de mensen moeten maar van je houden zoals je bent. Karakter zit in je hart niet in cup DD.

Succes!

nja ik denk dat ik niet echt verzekerder door zal voelen maar wel vrouwelijker het voelt echt alsof ik niks vrouwelijks aan me heb… ik was ook niet van plan om groter dan Cup 70C want ik vind D te overdreven mja… en aankomen is niet de oplossing voor mij ik heb vroeger 80kg gewogen en toen had ik ja 70B… en ja tieten die uit vet bestaan zijn niet echt geweldig…

ja ik heb het geld ervoor, ik heb 2 banen en ga daarbij nog naar school…

Huh haar BMI is vrij goed?
Ik ben 2 cm kleiner en ik weeg ook zoveel.

Je kan beter naar een psychiater gaan om over je zelfvertrouwen problemen te praten, als je zo onzeker over jezelf bent gaan ze je waarschijnlijk niet eens een borstvergroting geven.
Je bent totaal niet dik, echt verre van. Je moet jezelf leren te accepteren en van jezelf te houden. Als je dan nog steeds een borstvergroting wilt om jezelf wat extra’s te geven zal het een positiever effect hebben dan dat je het nu gaat doen.
Want dan kom je erachter dat je nog steeds niet perfect bent en dat er meer dingen zijn die je wilt veranderen, er zijn echt heel veel mensen die dit probleem hebben.
Weet niet of je ooit dat verhaal hebt gehoord van een meisje in Utrecht die vet van haar dijbenen wilde wegzuigen. Ze was helemaal niet dik, maar wilde het toch, omdat ze zo dun was is ze eraan dood gegaan. En ‘a body to die for’ is volgensmij niet wat je wilt?

Ik doe het niet voor jongens aandacht, ik heb eigenlijk niet te klagen… Ik weet ook van mijzelf dat meeste jongens niet eens vallen voor echt slanke meiden.