Borstvegroting

Ik heb een vraagje . weet iemand hier een borstvegroting topic . wil der graag meer over lezen

kun je niet zelf zoeken? :’)

Ik zie op je foto prima boobies, maarokeeeeeee, even googlen zou ik zeggen.

Google.

Nee

Jezus christus, hebben jullie een slechte dag gehad ofzo? Lekker aardig allemaal weer.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.msg273282017.html#msg273282017

Er is weleens een artikel-reeks over geweest op Girlscene, niet op het forum, misschien kun je dat eens opzoeken.
En verder vind je genoeg als je erover googlet.

.

Borstvergroting

ik denk niet dat ze die van jou nog groter willen maken :’) gaat meestal best streng
maar gebruik google even + girlscene zou ik zo zeggen

Maar das een algemeen topic, niet specifiek over vergrotingen, volgens mij wil ze die. Maar denk niet dat die bestaat op GS. Misschien op het forum van Viva ofzo

Heeft meer te maken met hoeveel siliconen je er al in hebt zitten, niet hoe groot ze zelf zijn (tenzij je echt cup G hebt ofzo).

Zou gewoon even googlen, denk niet daar hier heel veel meiden zijn die ervaringen hebben met een borstvergroting.

oow oke dankjee

thanks voor de meiden die geholpen hebben :bowing_man:

haha dankje. maar wil ze toch iets groter hebben

Ja moet je zelf weten, hoorde je er 2(?) jaar geleden ook al over :stuck_out_tongue: volgens mij heb je het niet nodig, maar ieder z’n ding. Succes iig met info verzamelen :stuck_out_tongue:

Oh wat zijn jullie toch lekker aardig vandaag. Als zij er gelukkig van wordt, wat is dan het probleem? Stiekem dromen we allemaal van een geweldige boezem.

Ik denk dat je hier op GS niet zo goed terecht kan. Over het algemeen zijn de meeste mensen die hier zitten te jong voor een borstvergroting. Je zou het kunnen vragen op andere fora. Alvast veel succes ermee en zeker niet op bezuinigen! Ik heb toch zoveel rottige verhalen gelezen over mensen die het zo goedkoop mogelijk deden en het zo vreselijk eindigden. Onder andere dit verhaal. Niet om je af te schrikken, maar om even benadrukken dat het wel belangrijk is om voor je lichaam wel genoeg te besteden!

ja ik wou het altijd zo graag en nu is het mogelijk . dankjewelll :flushed:

oow oke zal ik doen! . ik heb er ook over gelezen en gezien maar schrikt me nog steeds niet af . ik denk gewoon in meeste gevallen gaat het wel goed

Geen idee of dit al is genoemd maar goed http://www.girlscene.nl/p/7000/jasmijn_liet_haar_borsten_vergroten