Borstkanker

ik wil een verhaal gaan schrijven over een vrouw die borstkanker krijgt.

zeg maar als ik het moet doen!

als het een goed verhaal wordt wel! hihi

Ik wilde net zeggen; als je het doet moet je wel écht kunnen schrijven. Anders vind ik dat je het niet moet doen.

Voor een ander misschien leuk maar ik haat al die verhalen op Girlscene. Sorry. Begin me ontzettend te ergeren aan de hoeveelheid verhalen hier.

Het heet niet voor niets schrijfsels, kom hier dan gewoon niet?

okee ik zal zo beginnen met een stuk te schrijven.

eigenlijk vind ik het wel goed dat er iets meer echte verhalen komen ipv rpgs enzo

^ Inderdaad, ben ik het mee eens, eikerkoekjeee

ik ga nu het eerste stukje schrijven!

Maar, ik zie nu al schrijffouten. Dus dan zeg ik; niet doen.

^ Omdat ze wordt zonder t schreef? xd

dat zijn gewoon snelle reacties, daar let ik niet op mijn spelling. in mijn verhaal zal ik dat wel doen natuurlijk!

Ghehe, ik erger me aan alle 1D’s en RPG’s en zo. Stomme dingen.
Gelukkig heeft Melissa als tegenactie een mooi verhaal geschreven.

En dit; okee ik zal zo beginnen met een stuk te schrijven.

Die hele zin klopt niet. =’]

Mja, dat is ook waar…

Hoi ik ben Monique en ben 36 jaar, ben al 6 jaar getrouwd met mijn lieve man Mark. We hebben samen 2 kinderen die Sophie en Ramon heten. Ons leven was zoals het leven van ieder ander gezin totdat ik borstkanker kreeg. Ons hele ‘normale’ leven was in één keer niet zo normaal meer. Wat normaal dagjes uit waren naar de dierentuin zijn nu dagjes uit naar het ziekenhuis.
Het begon allemaal op een Zaterdag voordat we naar mijn zus’ verjaardag gingen.

‘schat, ik ga me nog even snel douchen voordat we weggaan oké?’ Mijn man riep terug dat het goed was en ik ging me alvast uitkleden. Ik dacht eraan dat ik mezelf al twee maanden niet meer heb gecontroleerd op een knobbeltje, laat ik dat nu maar weer eens doen. Terwijl in de shampoo in mijn haar laat trekken voel ik aan mijn linker borst, gerust haal ik adem: er is niks te voelen. Nu is mijn rechter borst aan de beurt. Wat is dit nou? Voel ik nou een knobbeltje? Het is maar heel klein dus het zal wel niks zijn. Ik besluit om me er nog geen zorgen over te gaan maken en over een tijd nog eens weer te voelen en dan kan ik altijd nog naar de huisarts gaan.

Nee, ik vind het niet goed geschreven.

okee heb je tips?

Je vergeet soms hoofdletters, komma’s en dergelijke. En het is zo vlug achter elkaar geschreven, waarom bouw je het niet eerst rustig op?