Borstgroei

hayhay!

Ik ben een meisje van 18 jaar, en loop helaas nog steeds met cup 70A rond… :frowning_face:
ik wil hier graag wat aan doen, maar twijfel of die crèmes en pillen helpen…

ik ben 185 en weeg 65kg. dit is ondergewicht, terwijl ik gewoon normaal eet enz (soms zelfs teveel :stuck_out_tongue:)
veel mensen zeggen dat als ik aankom, mijn borsten ook groter worden, is dat zo?
en hoe kan ik het beste aankomen? nog meer eten kan echt niet :bowing_man:

help me please :slightly_smiling_face:

We hebben op zich een leuk borstentopic waar een boel info in staat en je vraag ook goed zou passen!

Maar pillen, cremes e.d. helpen allemaal niet. Je borsten bestaan voor het grootste deel uit vetweefsel, dus als je aankomt zou je inderdaad een grotere cupmaat kunnen krijgen. Hoe je kan aankomen is een hele andere discussie die je misschien beter in het food en sport gedeelte kan vragen.

Maar er is helemaal niks mis met kleine borsten, laten we dat vooropstellen! Je hebt zelfs verschillende soorten kleine borsten. Borsten die kleiner lijken maar een grotere cuppassen omdat ze een bepaalde vorm hebben (shallow), of borsten die klein zijn en een kleine cup passen, of borsten die klein lijken door lichaamsbouw. En die zijn allemaal helemaal oké.
Het is wel sowieso een goed idee om je juiste bh-maat te weten. De meeste vrouwen dragen een slecht passende bh! Een mooie, goedpassende bh kan je misschien al een heel eind op weg helpen met je tevredenheid over je borsten :slightly_smiling_face:

Je zou aan de pil kunnen gaan, vrij veel vrouwen komen daar van aan en krijgen er ook een grotere cupmaat van.

dankjewel!

Ja ik zit aan de pil, maar dat geeft geen veranderingen…