Borstenvraag

Hoii,

Ik ben 17 jaar (ondertussen bijna 18) en al een aantal jaren groeien mijn borsten, naar mijn idee heeel langzaam. Nu heb ik wel flinke tepels maar nog steeds geen echte tepelvorming (ik bedoel waar bijvoorbeeld een baby aan drinkt voor borstvoeding).
Zijn er meer meiden die rond mijn leeftijd zijn en dit herkennen? Ik vraag me namelijk af wanneer dit dan wel begint te groeien, en of het uberhaupt nog gebeurd…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html

Er is idd een algemeen borsten topic. Maar om toch antwoord te geven op je vraag, ik heb ook kleine tepels. De een heeft grote ‘knoppen’, de ander niet. Net als dat de een ongelijke borsten heeft en een ander niet. Niks om je druk om te maken. Ik ben trouwens 23 dus dat groeit ook niet meer :wink:

Dat heb ik ook hoor (ik ben 16 btw). Een hele poos waren mijn tepels een beetje naar binnen ‘gevouwen’ als je snapt wat ik bedoel. Nu begint de ene meer vorm te krijgen en de andere gebeurt eigenlijk niks mee :’)

Elke borst is anders!

Jaa, ik had dat ook. Dat ze een beetje naar binnengevouwen zaten. Nu is het wel wat veranderd, maar inderdaad nog steeds niet helemaal zoals ik denk dat het hoort.

Slotje.