borsten

[i][b]ik heb een vraag mijn borsten zijn niet zo groot.
ik weet ook dat je niet moet zeuren en je zelf moet accepteren maar iedereen in me klas hebben al echt joekels
ik heb gehoord dat je ze kan masseren
is het waar
hoe lang duurt het voor je de resultaat ziet
en hoe lang masseren

alvast bedank voor jullie reacties en tips [/b][/i] :couplekiss_man_woman:

Je bent 14 dus dat komt nog wel.

Er zijn genoeg ‘borstentopics’ waar je je vragen kan stellen. Kijk daar eens.

bedank voor jullie reactiies :relieved:

hahaha,waar zijn die borst topics kan ze niet vinden

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/122562 :slightly_smiling_face:

thank yooou

ja, je moet ze s’ochtends en s’avonds iedere dag een kwartiertje masseren. Binnen de kortste keren zul je verschil merken. Je krijgt dan gegarandeerd grotere borsten.
Succes!!

Bullshit.

Dude, gewoon wachten. Niks helpt om grotere borsten te krijgen.

Wel hoor! Plastische chirurgie! :grinning:

Ik geloof er niet in en als het al klopt… denk ik dat het verschil miniscuul is. Mijn borsten zijn ook heeeel hard nog gegroeid na men 14 en als je de pil begint te nemen vergroten ze ook nog.

Dus maak je geen zorgen en moesten ze toch klein blijven bekijk het dan zo.
Wat er niet is kan niet gaan hangen.

[b]

[/b]

dankje zal ik doen

Is dit een grap? :’)

Ik heb 4 maanden de pil geslikt en mijn borsten zijn echt niet veranderd hoor. Ik ben nu met mijn tweede strip van nieuwe pil bezig (met een stop van een paar maanden tussendoor) en er verandert weer niks. Ik denk dat dat gewoon aan de persoon ligt.

Er zit volgens mij wel een kern van waarheid in, het heeft iets met de doorbloeding te maken. Alleen geloof ik niet dat het veel verschil zal maken.

Hahaha, sommige mensen hebben ook echt geen gevoel voor sarcasme zeg. Die reactie van solamente was duidelijk sarcastisch. En @TS, nee, al die zogenaamde trucjes werken niet. Het enige dat werkt is 1: plastische chirurgie en 2: heel eventueel als je aan de pil gaat.

INDERDAAD HET VERSCHILT PER PERSOON EN PIL !!

IK DACHT OOK DAT HET MAAR BULLSHIT ER IS EEN BUURMEISJE DIE ELKE OCHTEND EEN HANDJE SESAMZAAD EET DAT PAKT DE VET OFSOO HET HELP MAAR JE MOET REKENING HOUDEN DAT ANDERE ONDERDELEN VAN JE LICHAAM OOK GROEIEN BV KONT

Ik denk het ook niet nee…