Borsten..

Ik zit al een heel tijd met mijn borsten, ik heb een cup D. Dat is opzich geen ramp, maar ze zijn wel zwaar, dus ze zijn niet echt stevig en daar zit ik nogal mee. Het tepelhof ik ook niet erg mooi. Kortom, ik heb een hekel aan mijn borsten. Maar het probleem is nu dat ik een vriendje heb, we hebben al een paar keer sex gehad, maar toen hield ik telkens mijn bh aan met de rede dat ik bang was dat er iemand thuis zou komen. Hij vond dat natuurlijk een beetje vreemd dus ik kan het niet de hele tijd als smoes blijven zeggen…

Wat moet ik nou doen? Ik kan me er niet bij neerleggen dat ze er zo uit zien… Het zal best zijn dat de me accepteert zoals ik ben, maar ik voel me er echt verschrikkelijk bij…

Je moet je er proberen over heen te zetten, hoe moeilijk het ook is.

Tja, idd proberen over heen te zetten. & als het je vriendje is kun je toch ook gewoon eerlijk zeggen dat je je onzeker voelt over je borsten?

Ik denk dat het je vriend echt niet uitmaakt dat jij ‘geen mooi’ tepelhof hebt. Het is en blijft een jongen. Bovendien zijn tepels altijd anders, dus wat is ‘niet mooi’ in dat geval

Ik denk inderdaad dat je moet proberen je hier overheen te zetten, het valt juist op als je er een probleem van gaat maken. En je vriendje zal je heus accepteren zoals je bent.

Ik kan dat echt niet ben ik bang =(

Zorg dan dat het (redelijk) donker is als je hem voor het eerst uitdoet in zijn bijzijn.
Misschien is dat een wat makkelijkere eerste stap zeg maar…

Misschien kun je het hem eerst vertellen, dat je je er zo onzeker over voelt?

Als een jongen borsten ziet denk hij alleen: ‘‘Tieten!!’’ en details zien jongens vaak over het hoofd ik zou je niet druk maken. En je hebt ook nog eens een grote cupmaat dus ik denk niet dat je hem hoort klagen.

volgens mij maak jij je een heeeeeeeel stuk drukker dan je vriend…

Ik heb zelf een cup G, waar ik ook nie echt blij mee ben, en vond me borsten ook te groot en te ‘‘hangerig’’, maar me vriend leek zich daar helemaal niet druk over te maken, geen seconde… dus je hoeft je niet zo druk te maken meis!

HAHAHAHA >< klinkt net als een klein kind: IJSJEEEES! ><

haha, maar je hebt wel gelijk jaa. !

Hihi :stuck_out_tongue: ik vond dit ff heel grappig maar daar komt het wel op neer ja !

agreeeeeed

Ik denk weet zeker dat hij je leuk vindt zoals je bent, en anders zeg je gewoon tegen 'm, hij begrijpt t vast wel…

Success

hmm… ik snap je probleem…
ik heb ook een ‘‘afwijking’’ maar ik hem me er overheen kunnen zetten,
ik weet bijna zeker dat het hem niet eens opvalt!

:grinning_face_with_smiling_eyes: Geweldig zoals het er staat. Klopt idd.

Verder vind ik de tip van @Fossil wel een goeie.