Borsten

Hallo allemaal :slightly_smiling_face:

Ik ben een meisje van 17 en heb cup75A. Ik vind mijn borsten gewoon aan de kleine kant en niet mooi rond van vorm. Ik weet dat er pillen en zalfjes bestaan die zeggen dat ze je borsten voller maken…

Ik vroeg mij af of er iemand is die hier ervaring mee heeft?

Alvast heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

Het bestaat ja, maar het werkt niet. Niet aan beginnen, allemaal rotzooi.

Dat lijken we van nep middeltjes. Je zou aan de pil kunnen gaan als je dat nog niet deed?
Vanaf je 18de word je meestal ook wat voller(helaas ook op de verkeerde plekken), dus misschien komt het nog?

Ik gebruik de Diane pil en had wel verwacht dat ze hierdoor een beetje zouden groeien maar dat gebeurde niet.

@ Finding Nemo: Hoe weet je dat? Ken je mensen die het geprobeerd hebben?

Hoe lang zit je aan de pil?
Hoe zit het trouwens de in familie? Je kunt meestal aan je familieleden zien hoe groot je cup maat word. (ik heb mn borsten van mn vaders kant :'3)
En iemand hier op het forum zei dat je borsten tot je 21ste konden doorgroeien, maar ik weet dus niet of dat waar is.

Dat is gewoon algemeen bekend. Denk is na, als die middeltjes zouden werken was er toch geen vrouw meer met kleine borsten? Je kan niks anders als afwachten, je bent pas 17. Al je er over 10 jaar nog hetzelfde over denkt als nu kan je er altijd nog wat aan laten veranderen.

En de mensen die die middeltjes bedacht hebben, hebben dat vooral gedaan om hun eigen portemonnee te vullen.

nou het is nogal algemeen bekent dat je niet moet beginnen met die pillen. Je slankt toch ook niet alleen af op je boek? Dus als je met die pillen begint dan zullen echt niet alleen je borsten voller worden.

Je borsten kunnen nog tot je 21e doorgroeien heb ik ergens gelezen dus ik zou me niet te druk maken. :wink:

ik heb een B en vind ze ook wat aan de kleine kant, helpt de pil eigenlijk? of verschilt dat ook nog met persoon…?

klein maar fijn!:smiley:

Verschilt per persoon, sommigen reageren heel sterk op hormonen en dan groeien je borsten dus.

Ik ben daar eentje van, ik ging in de 2e week van gebruik van een D naar een E (dat trouwens echt freakin’ veel pijn doet)… en nu kan ik bijna geen leuke beha’s meer vinden :’)

Misschien kun je langs de huisarts gaan en om een andere pil vragen?

ik denk dat je daar eigenlijk helemaal niets aan kunt doen. in veel gevallen kom je wel aan van de pil, maar jammergenoeg bij vrouwen alleen op de heupen of bovenbenen. ik heb een tijd lang ondergewicht gehad en toen ik weer wat aankwam kreeg ik een halve cup meer. maar ik weet natuurlijk niet of jij ondergewicht hebt. ik denk dat je het moet gaan accepteren, en misschien dat jij op het laatste moment, op je 21e, nog een volle cup c krijgt ineens, dan is dat extra leuk. wat niet leuk is is al die jaren ontevreden met je borsten zijn en piekeren over wat je zou kunnen doen. dus probeer het te accepteren.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval! :slightly_smiling_face:

Wees ‘‘blij’’ met een cup aan de ''wat kleinere kant (zoals jij het noemt). Later gaan ze allemaal hangen en dat ziet er niet uit. :B

als ik jou was zou ik nog ff wachten
er iets aan veranderen kan altijd nog.

ik ben 19 en ik denk dat mijn borsten afgelopen 2 jaar toch wel 2 cupmaten groter zijn geworden… als het niet meer is… want volgens mij had ik 3 jaar geleden nog cup B en nou ga ik al richting E :|…
nou ben ik ook wat dikker geworden, maar toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben nu 15, ging op mn 14e aan de pil en die van mij zijn nu zeker wel een hele cup gegroeid. Ik heb wel het idee dat dit door de pil komt, want voordat ik aan de pil was groeiden ze nooit zo snel.
Je kan het dus proberen! Of ben je al aan de pil?

Ze zit al aan de Diane-pil.

Ik ben zelf al een tijd aan de Diane pil. Maar daar heb ik nooit gewichtstoename van gemerkt, ook geen vollere borsten. Alleen mijn huid werd er mooier van, dat was ook de reden dat ik die pil gekozen had.

Het zou inderdaad kunnen dat ze nog groeien in de loop der jaren… In mijn familie hebben alle vrouwen kleine borsten dus veel zal er niet bijkomen denk ik. Vandaar dat ik wilde kijken of iemand toevallig zo’n pil of smeersel had geprobeerd en of het wellicht werkte :slightly_smiling_face: