Borsten

Hoi allemaal,
Ik weet niet helemaal of leefstijl het juiste onderwerp is, maar ik vond het wel toepasselijk.

Om maar gewoon meteen te beginnen: ik ben 18 jaar en ik vind dat ik te kleine borsten heb. Ja, dat was waarschijnlijk te verwachten. Nu ben ik niet zo zeer onzeker over mijn borsten, maar tegenwoordig hoor je zovaak ‘Vrouwen met grote borsten zijn sexy/mooi/aantrekkelijk.’ Het lijkt alsof er bijna geen aandacht is voor vrouwen met kleine borsten.
Wat ik dus al zei, ik ben niet onzeker, maar ik wil graag weten wat ik eraan kan doen om mijn borsten groter te krijgen, zonder een operatie.
Ook weet ik dat ik nog in de groei ben, maar daar twijfel ik soms wel eens over, want m’n borsten zijn echt vrij weinig gegroeid sinds ik 16 ben. En daar baal ik een beetje van. Is er nog hoop voor mij, hahah.

Ik hoor het graag :slightly_smiling_face:

Kan niet. Koop een push up beha.

Ik wil graag kleinere borsten.
Klein is fijn.

Wees blij met wat je hebt.
Borsten veranderen nogal; bij veel aankomen bijvoorbeeld of zwangerschap, dus niks staat vast.

Ik heb zelf ook kleine borsten en het heeft me nooit in de weg gestaan bij relaties. Lang niet alle mannen vinden grote borsten mooi. Grote borsten zijn ook niet bepaald ideaal. Je kunt sneller last krijgen van je rug etc. Je bent mooi zoals je bent.

Kleine borsten hier! :laughing:
Heb er ook nooit echt problemen mee gehad. Maar ik moet wel zeggen dat ik me ook extra sexy voel als ik een push-up beha draag, maar dat doe ik alleen voor m’n vriend, haha.
Je kunt ook wat bronzing poeder aanbrengen op je borsten, net waar de bolling begint zeg maar (lekkere uitleg…), maar zo lijken ze optisch ietsjes groter. In de zomer vind ik dit soms wel leuk om te doen. :slightly_smiling_face:

Die van mij groeiden best wel behoorlijk toen ik begon met de pil, maar dat ligt per persoon verschillend. Ik zou gewoon BH’s dragen met een klein beetje push-up.

Bij mij zijn mijn borsten ook veel gegroeid door de pil.

Ik heb ook nog steeds dezelfde borsten als toen ik 13 was (ben nu 21). De pil heeft er bij mij ook niets aan veranderd. Het maakt je niet zeker niet minder mooi. M’n vriend is dol op ze :stuck_out_tongue: Grote borsten hebben is ook lang niet alles, en als ik eerlijk ben heb ik liever ‘te’ kleine borsten dan ‘te’ grote.

Ik heb ook kleine borsten, maar ik merk dat ze de afgelopen tijd nog wel een klein beetje zijn gegroeid (ik ben ook 18). En door de pil ben ik twee jaar terug van niks naar een A’tje gegaan. Maar ik heb er verder geen last van o.i.d., wel draag ik soms push-ups. Anyways, zoals al gezegd is, ik heb liever “te kleine” dan “te grote”. Grote borsten zijn inderdaad echt niet alles.

Hier ook kleine borsten, ben 16 maar denk niet dat het gaat groeien. Ik draag altijd super push-ups, en jaa liever kleine borsten dan grote!

Vanaf mijn dertiende bleef ik hopen: ooit krijg ik grote borsten. Toen ik 16 was en aan de pil, wist ik wel beter: ik zou nooit grote borsten krijgen. Natuurlijk vind ik dit soms ook jammer, maar ik vind ook dat je blij moet zijn met wat je hebt. Ik heb behoorlijk kleine borsten, maar met de vorm is niets mis en ze gaan tenminste niet hangen.

Ik ben 17 en heb 75F, zou graag willen ruilen haha. Maar je moet het gewoon accepteren, ieder is mooi op zijn eigen manier.

Het maakt niet uit of je borsten groot zijn of niet, je bent mooi zoals je bent en daar hoef je niks aan te veranderen!

Dit! En er zijn ook heel veel mannen die kleine borsten juist heel aantrekkelijk vinden! :slightly_smiling_face: Die gedachte heeft mij ook helpen accepteren dat ik kleine borsten heb. Push-up draag ik standaard, dus dat vergroot ook wel het zelfvertrouwen. En ik heb het idee dat ze sinds de pil gegroeid zijn

Ik heb zelf 75D, maar als meisje dat op meisjes valt, ligt mijn voorkeur ook bij klein, en er zijn ook genoeg mannen die dat met me eens zijn :wink: Als je ze groter wil laten lijken, push-up behas en contouren kan. Ook heb ik ooit gehoord dat je grotere borsten krijgt door je borstspieren te trainen, maar ik weet niet of dat veel verschil maakt. Een beetje googlen, denk ik.

Er zijn inderdaad BH’s met pushup, en eventueel heb je ook nog van zo’n soort kleine “kussentjes” die je in je BH kunt doen.Maar hey, kleine borsten zijn super! Ik heb dat zelf ook, trouwens. Kleine borsten zorgen ervoor dat we kunnen rennen en springen zonder pijn, op onze buik kunnen slapen en dat het niet een extra 5 kilo is dat we met ons meedragen.Kortom, gewoon blij zijn met kleinere borsten, maar anders idd gewoon naar de Hunkemöller ofzo, probeer een push up en enjoy. :grinning:

je bent echt blessed met kleine borsten man. Ik heb cup 75D en ik ben nog niet uitgegroeid volgens mij. de laatste tijd heb ik ook steeds vaker last van mijn rug hierdoor. ik snap op zich wel dat je het gevoel hebt dat je tegenwoordig alleen nog maar sexy kan zijn met grote borsten, maar persoonlijk zou ik mijn eigen borsten mooier vinden als ze iets kleiner zouden zijn. wat een ander daar dan van vindt maakt mij vrij weinig uit, maar er zijn in ieder geval genoeg mensen die kleine borsten mooier vinden dan grote borsten.

Ik denk dat 70B niet echt een grote maat is maar ik ben vrij klein en heb wel last van mijn rug soms.