borsten

Heey allemaal,
Ik baal soms best over me cupmaat, ik ben 14 en heb een kleine b, wat eruit ziet al een a. Maar me vriendin(School) zit al op dubbel d ofzo… Ze krijgt altijd alle aandacht en dat vind ik zo jammer. Hebben jullie misschien manieren om ze sneller te laten groeien, en groter te laten lijken? Wat tips zouden fijn zijn, xx

Kleine b terwijl je al 14 bent? dayum er is echt wat mis met jou. Tijd voor vergroting enzo.

Doei.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, je cupmaat heeft echt in geen enkele zin invloed op of jij een leuk/aardig/interessant persoon bent.
Als je denkt dat dat soort dingen van cupmaat afhangen zou ik je willen adviseren om eens beter na te denken.

Maak je geen zorgen, je borsten groeien tot je 21e. En zoals gezegd heeft je cupmaat echt geen invloed op hoe mensen over je denken. Ik ben zelf 16 en heb 70AA, ik wacht er ook nog op maar denk er niet zo veel over na, laat het los, je hebt nog genoeg tijd

Je bent 14, chill. Mijne zijn kleiner en ik ben ouder, het is niet het einde van de wereld :’)
Als mensen je alleen aandacht geven, als je grotere borsten hebt, vind ik best wel triest tbh.

Misschien groeien je borsten niet. Maar je borsten definiëren niet wie jij bent.

Haha jeetje, wees blij.
Ik ben 20 en heb een AA/A. En het boeit me echt geen ene reet meer,
Een b vind ik nog best “groot”

hahaha tjeetje
ik ben 21 heb zelf b
ik vond ze altijd klein, maar ze zijn goed voor me lichaam
ben zelf slank en tenger.
je zegt zelf dat je vriendin (toevallig) alle aandacht krijgt, wat zou je liever aandacht om wie je bent of aandacht omdat je dubbel d hebt

Wil je echt aandacht van jongens die alleen maar naar je boobs kijken tho? Klinkt naar mijn idee niet echt prettig

Mag in het borstentopic