Borsten

Rare vraag maar ik ben 15 jaar en heb amper bortsen ( nog geen a zelf) iedereen in mn klas heeft al serieuse meloenen en ik voel mij vaak zo bekeken omdat ik er nog geen heb zelf sommige spreken mij hier over aan met een bh kan ik dit nog wat verberen maar ik geen een zwembadfeest en in bikini lijkt het of ik twee platte dingen heb en iedereen rond mij heeft van die mooie dikke wat moet ik doen om in mn bikini tog een beetje een borst te hebben of in het algemeen eigenlijk?

hebt tegenwoordig maximizer bh’s en ook bikini’s. Iedereen is anders, en 15 dan heb je nog zaaaat tijd!

ik stel me nu echt iemand voor die heel paniekerig alles verteld onder 1 adem (komma’s, punten zijn blijkbaar vermist)

1 ding: Who fucking cares…
Borsten of geen borsten, laat ze praten. Je bent onzeker over ze maar je bent jong, die dingen kunnen nog groeien. Maak je je geen zorgen.

btw, ik krijg meer het gevoel dat ze je onzekerheid over je borsten opmerken ipv ‘of je borsten hebt of niet’

maak je niet druk.

Niets aantrekken van die meiden! En verder, je bent pas 15, dat je nog geen gigantische ‘meloenen’ van borsten hebt, is helemaal niet zo raar. Dat komt vanzelf wel. En zo niet, dan zijn kleine borsten echt niet minder goed of mooi hoor! (En daarbij kun je jezelf ook afvragen of je dat al wel zou moeten willen, van die joekels. Die dingen groeien nog wel een paar jaar door namelijk als je pas 15 bent.)
Toen ik 15 was had ik ook misschien net een cup A of zo. Nu ben ik 22 en heb ik cup C. Dus bij mij is het ook helemaal goed gekomen :wink:
Bedenk het zo: als je geen mega-borsten hebt, heb je ook veel minder kans later op rug- en nekklachten door het gewicht van die dingen!

Verder, je kunt inderdaad een maximizer- of push-up-bikini kopen, of vulling in je bikini doen. En als je een bikini met rouches hebt dan lijken je borsten dan ook wat groter dan ze zijn (en ze zijn leuk!):

push-up bh’s. ik zou willen dat ik kleine borsten had. Ik heb een cup E en ben net 15 jaar. Het is heel raar als jongens met je praten en je dan de ogen naar beneden ziet afdwalen. Hierbij heb je geluk.

Geniet nog even van je tijd zonder borsten, zeg ik dan. Ik ben zestien en ik zit opgescheept met cup F. Mocht je toch echt heel graag zichtbare borsten willen creeëren/hebben, kun je het best maximizer beha’s nemen, die zijn overal wel te krijgen. :slightly_smiling_face: Misschien moet je je daarin eens laten adviseren bij bijvoorbeeld een Hunkemöller. :wink:

Of tutorials op youtube hoe je met bronzer borsten kan ‘schetsen’, zelf nooit geprobeerd maar wie weet. Niet voor een zwemfeestje dan natuurlijk…

Push up BH’s en kleine borsten zijn juist fijn! En ze groeien nog hoor, don’t worry

Ik heb ook niet zoveel borsten, het boeit mij niet zo heel erg. Wel draag ik push up bh’s en bikinis, maar als ik naakt ga maakt het me ook niks uit, Het is jouw lichaam en wat er niet is is er niet, is niet erg. Komt misschien nog wel, en zo niet: een jongen hoort niet alleen om je borsten te vallen. Hij moet voor je innerlijk vallen en als ie je lichaam niet accepteert zoals het is, jammer dan voor hem.

Lieve meid ik ben bijna 25 en draag de dikste push up bh’s die er zijn omdat ik ook geen borsten heb, op jou leeftijd nog minder en dus ook een A. En ja de meiden in mijn klas hadden ook allemaal meloenen en droegen ladingen make up en hadden mooi haar, ik droeg geen make up en had kort haar en geen hippe kleding en geen borsten dus ik was een manwijf. Lekker daar boven staan. Zolang je er niet zo mee gepest word als dat ik er mee gepest ben zou ik me er niet te druk om maken.

Ik had cup a toen ik 15 was, maar toen ik aan de pil ging groeiden ze een cupmaat en nu heb ik b/c. Ik ben 19 en ze groeien nog steeds. Misschien helpt de pil wat? Ik weet niet of het bij mij door de pil komt aangezien ze nog steeds groeien. Maar ze groeiden wel een stuk harder voor mijn gevoel toen ik aan de pil ging.

Ik had al cup F toen ik 15 was, dus wees blij :wink: laat iedereen gewoon lekker praten joh! Ik wou dat ik die inieminie triangel bikinietjes aankon !

Dat je geen enorme meloenen hebt op je vijftiende is echt niet zo raar hoor! Zoals een aantal anderen ook al hebben gezegd: Geniet er nog maar even van! Het zal vanzelf nog wel komen. Wat je ook kan doen is er met je moeder over praten, grote kans dat zij vroeger hetzelfde had. Ik zou de tip van Automaton zeker gebruiken. Het is toch nog iets natuurlijker om bijvoorbeeld een bikini met rouches aan te doen, dan een met een hoop vulling. Ik zou me dan in ieder geval wel meer op mijn gemak voelen denk ik. :slightly_smiling_face:

Niet dat ik iets heb tegen push-up bh’s en/of bikini´s heb hoor, haha.
Ook lijkt het me bij jou wat handiger, want als je zoals jij omschrijft totaal geen borsten hebt, valt er ook niet erg veel “op te pushen” als je snapt wat ik bedoel. :wink:

Succes!

Op die leeftijd was ik ook erg onzeker over mijn borsten (en daarna ook vrij lang). Ik heb sindsdien ook nog steeds cup A en ik ben nu 20 jaar. De meeste denken dat ik cup B heb, maar dat komt omdat ze mooi rond zijn haha.

Maarja wat ik dus wou zeggen…

Wat ik op een gegeven moment besefte is dat het uiteindelijk echt niet uitmaakt hoe groot je borsten zijn. Nog nooit is een jongen niet op mijn afgegaan omdat me borsten te klein waren. Er heeft ook nog nooit een jongen tegen mij gezegd dat hij geen interesse heeft nu hij ziet hoe klein me borsten zijn. Mijn vriendjes vonden mijn borsten altijd perfect.

Het gaat gewoon om het totaalplaatje en vooral om hoe zelfverzekerd jij bent! Er is uiteindelijk niks dat aantrekkelijker is dan een zelfverzekerde dame. Ik weet hoe dit nu voor jou klinkt, maar het is echt zo.

Mijn advies: Probeer ze niet groter te laten lijken dan ze zijn, maar wees blij met wat je hebt en leer je lichaam te accepteren, want jij bent vast en zeker een mooi meisje met kleine borsten :wink: