Borsten

Haaaai,

Misschien een beetje raar om te zeggen, maar ik heb best wel kleine borsten (ik heb nog cup 75A :flushed:) en ik ben bijna 14, alhoewel ik super vaak pijn heb aan mn borsten… Mijn moeder zegt dat het nog wel komt, en dat het ook komt omdat ik laat ongesteld ben geworden (half jaar geleden ofzo) Maar meiden rond mij leeftijd hebben best wel grotere borsten… Ik ben er best wel onzeker over, en ook bang dat ze zo klein blijven, want dat zou ik niet willen…

Gaan ze nog groeien, en is het normaal dat ze op zo’n leeftijd nog zo klein zijn?

Als je 13 bent is de kans dat je borsten nog gaan groeien vrij groot! Ik zou me daarom nog geen zorgen gaan maken. Ik ben zelf 18 en heb ongeveer dezelfde cup haha

Ik had op mn 13e/14e nog maar a cupjes. Toen begonnen ze langzaam te groeien en nu pas ik niet eens meer in cup D bh’s ( ben nu 20) dus maak je geen zorgen!

Verkeerde topic, sorry.

Dont worry! je borsten zijn nog lang niet uitgegroeid dus ze worden waarschijnlijk echt nog wel groter :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html
er is een algemeen topic voor waar je veel meer informatie vind

Ik heb echt precies hetzelfde als jij!! Haha Alleen dan ben ik een jaartje ouder :stuck_out_tongue: Maar je zou eventueel aan je moeder kunnen vragen of ze een push-up bh voor je wil kopen. Ze zeggen dat ze dan groter lijken, ik heb het zelf niet geprobeerd maar is wel een leuk ideetje :wink: