Tsja de titel zegt het al. Op school word ik (meestal) door de jongens uit mijn klas geplaagd meestal door 2 of 3, omdat ik geen borsten heb en dan noemen ze me een manwijf wat eigenlijk nergens op slaat.
En ik ben het nu wel een beetje beu aan het worden van die kutopmerkingen, sorry dat ik het zeg maar het gaat al zo’n 3 jaar zo. Niet iedere dag maar toch.
Ik heb net cup 75a dus dat is niet wat je bepaald noemt groot en ik draag geen bh of topje, wel altijd een hemd onder mijn shirt, omdat ik een bh nogal vrij zinloos vindt voor dat kleine beetje.
Dus mijn vraag heeft iemand tips om ze te laten groeien, groter te doen lijken en/of misschien iets tegen die opmerkingen.
Alvat superbedankt!! xx
Hoe oud ben je? Ik zou eigenlijk wel een bh dragen als ik jou was… Als je push up draagt lijken ze misschien wel iets groter, en ben je niet bang dat je tepels soms door dat hemdje heen komen?
14 bijna 15
Ja eigenlijk wel, maar toen ik vorig jaar een bh ging dragen maakten 1 of 2 meisjes daar weer een opmerking over
Maar dat idee van de push-up bh is wel een goeie bedankt!!
Hm, ik zou dan denk ik eerder een gewone bh aan doen en nog geen push-up. Dan ga je namelijk van ‘haast niks’ naar veel. Ze lijken door bh’s ook al iets groter, dus ik zou daar gewoon mee beginnen. Wel ontzettend kinderachtig hoor, die opmerkingen!
Oke bedankt voor je tip.
En ja inderdaad
Wat voor opmerking was dat dan? Want hun hebben het recht niet om daar wat over te zeggen.
Je bent 14, ze zijn nog in de groei dus het komt vast nog wel! En inderdaad met push up bh’s lijken ze groter.
Ik had ook gelezen dat door make up je borsten ook groter lijken (bronzer tussen je borsten aanbrengen en door de schaduw moeten ze groter lijken) maaar dat heb ik zelf niet geprobeerd haha.
Nou ze zeggen manwijf. Of pas zei een zo’n voel is aan mijn borsten kun je nog eens echte voelen, en ik zit daar dan van haha grappig die kende ik nog niet.
Ik geloof best dat ze in de groei maar hopelijk komt dat snel ben ik tenminste van die opmerkingen af. En bedankt voor je advies!!
Daar moet je je echt niks van aantrekken! Ik ben 17 en zit nog in a/b, niet elke vrouw heeft grote borsten en dat hoeft ook niet. Ik snap ook heel goed dat het erg vervelend is dat ze zulke opmerkingen maken maar ik zou ze gewoon negeren.
Heb je misschien iets dat ik terug kan zeggen, dat ze dar echt staan van hmmm daar had ik niet op gerekend…?
Herkenbaar dat ik die leeftijd was had ik dezelfde cup alles als jou. Of naja eigenlijk had ik toen nog helemaal niks zat ik in de 70AA als ik het goed had. En ben nu bijna 21 en zit nu eigenlijk pas tegen een goeie B aan. Komt echt vanzelf allemaal. En ga ze accepteren. Je kan rennen springen alles zonder dat ze zitten te stuiteren of iets. En ik kan ke vertellen een push up bh kan je echt een boost geven. Die nam ik toen ook en voelde me meteen een stuk zekerder!
Aww oke, bedankt!!
Niks zeggen, kijk ze alleen even strak in de ogen en ga dan weer verder. Waarschijnlijk willen ze juist dat je reageert
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html
hier vind je veel meer tips en zelfde ervaringen