Borsten

Heey,

misschien raar vraagje, maar ik heb echt super kleine borsten en ben 15. Hebben jullie misschien tips of weten jullie misschien iets waardoor ze groter worden. Ik draag nu een push-up bh maar dat is fake sure :grin:.
xx

Wachten! Je kunt er niets aan doen zover ik weet dat ze ineens cupmaten groter worden. Het zal met de jaren moeten komen dat ze nog groeien en ik ben 20 en heb ook cupje A en ben er lang onzeker over geweest maar nu ook niet meer! Je zult gewoon moeten accepteren dat je geen hele grote borsten zult krijgen. Ik draag ook pushup hoor, daar is ook niks mee!

Push-up is zeker niks mis mee hoor, hoeft ook geen fake uitstraling te geven. Kijk als jij een push-up bh draagt om er vervolgens met je halve tieten uit je shirtje rond te lopen, ja dan wel. Maar draag jij gewoon een push-up bh zodat je borsten wat meer volume krijgen, dan is dat heel normaal en ook gewoon mooi. Ik was ook altijd heel onzeker over mijn borsten (B Cup) en dat ben ik nu nog steeds wel, maar je moet er proberen mee te leren leven. Je bent mooi zoals je bent! En je bent nog jong, ze hebben nog een dik aantal jaren om te groeien dus don’t worry!

Bedankt allebei :slightly_smiling_face:

Helaas, er zijn geen trucjes om je borsten te laten groeien. Soms helpt de pil wel een beetje, maar daar zou ik niet mee beginnen als dat de enige reden is. Misschien komt het nog!

Ik wilde je even zeggen dat ik hetzelfde probleem had! Altijd kleine borsten gehad. Nu ben ik 18 en merk ik dat ze gaan groeien. Ineens een cup erbij. Dus dont worry!

Toen ik net 15 was had ik zogoed als niks, een AA BH paste me vaak maar net. Ik was daar zelf nooit echt onzeker over, want ik heb mijn uiterlijk eigenlijk gewoon niet zo superbelangrijk gevonden, zolang ik me maar fijn in mijn eigen vel voel.
Nu ben ik 21 en heb ik een B cup, wat ik helemaal prima vind. Ik hoef geen joekels van borsten ze zitten nu al vaak genoeg in de weg en ik vind ze mooi zoals ze zijn.

Plus, geen rugpijn door al het extra gewicht, ik ken zoveel meiden die grote borsten hebben en daar echt dagelijks pijn door hebben.

Gewoon afwachten en geduld hebben, het komt vanzelf wel :slightly_smiling_face:
Bij mij begon ik rond mijn eind 16/begin 17 pas echt ‘vrouwelijke vormen’ te krijgen.

Kom op maakt niet uit be yourself :beer:

Bedankt allemaal :wink:

operatie

nee grapje ik zou jezelf gwn accepteren, en een push up beha is het minste fake wat je kan doen

Mijn platte tetten begonnen pas op mijn 17e te groeien, dus heb geduld :wink:

Algemeen borsten topic.