Borsten

Slotje

Wat voor cup heb je en wat voor cup draag je in bh’s?

Gewoon negeren die mensen. Niet iedereen heeft nou eenmaal grote borsten. Je hebt nog even tot je echt uitgegroeid bent, dus het kan nog komen!
Je zou push up bhs kunnen dragen om ze wat groter te laten lijken.

Ik ben 17, in die periode van de maand heb ik A, anders AA. Ik ken je probleem dus en ik heb ook wel eens van die opmerkingen gekregen. Helaas ziet het er met echt kleine cups heel snel heel nep uit als je een push-up aan doet. Bovendien jij hebt er behalve door die mensen geen last van, dus waarom zou je je wat aantrekken van zulke vervelende mensen?

65 AA

Hm oke, Ik dacht dat je misschien wel een te grote bh aan hebt ofzo maar dat is dan niet zo. Push up zou ik dan ook niet echt aandoen om dezelfde reden als hierboven. En wel lullig idd dat ze dat durven te zeggen tegen je. Ik had vroeger ook vrijwel niks en ondanks dat niemand er ooit iets over heeft gezegd voelde ik me er toch naar over. Maarja, het hoort uiteindelijk bij de puberteit… Nu heb ik nog steeds niet zoveel als ik zou willen maar ben er toch wel meer tevreden meer dan eerst. En sowieso is dat kans dat jij nog gaat groeien ontzettend groot :slightly_smiling_face: Geef het tijd. Ik zou je bek opentrekken als ze nog een keer een opmerking erover maken. Dan houden ze er vast wel over op.

Push up bh’s. En meid, negeren die opmerkingen, wat kinderachtig van ze dat ze zulke opmerkingen maken en zich tegelijkertijd ook derde of vierdeklassers (?) noemen, kom op zeg, je zit toch niet in groep 3. En ik denk dat jouw borsten bij jouw lichaam passen, gewoon afwachten, je borsten kunnen groeien tot je 20e dacht ik.

Vroeger noemde ze me platvis, ik bedoel kom op hoe laag kan je zijn :dry: . Maar ik ben nu 17 en bij mij is het nog helemaal ‘goed’ gekomen. Je bent 15 je borsten kunnen nog groeien! En anders denk ik dat mensen daar later echt niet dom over gaan doen hoor!

Ik had vroeger ook niks. En nu zit ik denk ik tegen een B aan. Is pas het afgelopen jaar wat meer gaan groeien en ik ben nu 20 :wink:
Dus jou tijd komt ook nog wel! En gewoon niks van die opmerkingen aantrekken.

Bedankt voor al deze lieve/hulpvolle berichtjes, ik zal er proberen minder van aan te trekken en mijn mond open doen als ze toch wat zeggen

Ik ben ook een laatbloeier en had op mijn 15e ook nog maar een 65 AA. Nu ben ik 18 en heb ik een 70C en soms 70D. Het komt goed!