Borsten

Hallo allemaal,
Ik ben 16 jaar en heel erg onzeker over mijn borsten… ze zijn namelijk nogal: raar… mijn tepels zijn vaak een opgezwollen (en zitten dan zeg maar ‘op’ mn borst) en ze zijn heel licht (ik heb het hier dus niet over stijve tepels, maar echt opgezwollen) En daardoor zijn mijn borsten ook heel puntig. ze lijken serieus wel hier op: http://img339.imageshack.us/img339/2889/puffynipples.jpg (heb hm even geupload, want anders deed die het niet. DIT BEN IK NIET! )

Is dit normaal? Ik durf serieus er echt niet mee naar de dokter. En gaat dit nog weg?

bedankt!

ps. ik heb ook een ander account hier, dus niet zeuren ‘het is nep’ want dat is het niet, ik durfde het gewoon niet op mn eigen account te vertellen, omdat ik me er zo voor schaam. en bang ben dat mensen me herkennen.

dat is normaal. het is nu eenmaal zo dat je tepels ‘‘opgezwollen’’ zijn als ze in gewone toestand zijn, en als ze koud zijn dat ze mooier zijn… dat vind ik tenminste… want dat heb ik precies hetzelfde. ik vond het ook eerst niet normaal… en ik vind het nog steeds wel lelijk. maarja. dat gaat wel over

Maar gaat het wel over zodra je borsten verder groeien? Want ze zijn echt puntig?! :face_vomiting: Volgens mij hebben mn vriendinnen enzo dit niet (natuurlijk niet gezien, maar volgens mij niet)
Mijn borsten begonnen pas een heel klein beetje te groeien op mn 14de… en heb nu nogsteeds cup A, dus wanneer zou het dan weggaan?

ja ik weet wat je bedoelt… maar dat gaat weg naarmate je groeit. ik weet ook niet precies de dag dat ze niet meer puntig gaan staan :grin: ik heb ook een cupje A. en je vriendinnen hebben dat wel… geloof mij maar!!!

Volgens mij zijn je borsten pas uitgegroeit met 21 jaar? Dus dat duurt nog wel ff, ik denk dat het wel goed komt. En bij iedereen is het anders, dus het kan best dat je vriendinnen dat niet hebben.

ja, maar het is wel zo dat het bij meisjes zo is dat de tepels er een beetje opliggen, en als het koud is dat ze anders worden. ze laten dat niet voor niets overal in films enzo zien… hoe ze veranderen naarmate de temperatuur veranderd :grin:

Ja dat wel, maar ik bedoelde de “vorm” zegmaar =p

Ik heb hier ook ontzettend last van.
ik heb er ook nog eens bij dat mijn tepels niet ‘hard’ willen worden zegmaar.
Want normaal worden tepels toch ook hard als je opgewonden bent ofzo?
En sinds ik aan de pil ben is t zelfs nóg erger geworden

heeft iemand hier nog meer last van?
is dit normaal? gaat dit dan ook over?

Ik ben 18 jaar en heb ongelijke borsten. Mijn rechter scheelt echt een (halve) cup met mijn linkerborst.
Maar mijn borsten zijn ook helemaal niet zo gevoelig, ik word er ook niet echt opgewonden van als m’n vriend eraan zit. :’)

Maarja, om me er nou écht druk om te maken… Het zijn maar borsten, ik heb nog nooit iemand er iets over horen zeggen als ik m’n bikini aan heb ofzo en m’n vriend? Nja, die geeft er niet zo veel om.

Ik zou me er niet zo druk om maken, je bent 16 en je borsten groeien tot je 20/21e. Dus je hebt nog ff te gaan!

Volgens mij verschilt het zo erg per persoon tot waarneer je borsten groeien!
Ik zou je er geen zorgen over maken, en als je een wat vollere cup wilt een push up gebruiken? Bh’s met vulling iets in de richting? Als je je daar zekerder door voelt?

precies wat Leewehart zegt.
als je gewoon een voorvervormde bh draagt, padded zegmaar
of een push up (doe ik altijd, klinkt raar, maar ik voel me er gewoon zekerder door)
lijken ze niet meer puntig. als het goed is :’)

@ hierboven.
Met BH aan is het niet zo’n probleem,
Ook in gewone BH’s zien ze er niet puntig uit.
Maar met bh uit is het een ander verhaal.