Borsten

Ik kon bij het doorzoeken van dit board op de woorden ‘borsten’ en ‘tieten’ geen topics vinden, al lijkt het me sterk dat er nog geen topic over bestaat. Excuus als ik nu een dubbele open. Anyways, borsten! Ik heb inmiddels al op dit forum gelezen dat sommige meiden borsten geen mooi lichaamsdeel vinden, dat vriendjes niet van tepelpiercings houden en dat de meeste meiden ‘no way topless’ zouden gaan; erg interessant allemaal!

Wat vinden jullie van je borsten? Tevreden? Vinden jullie vorm of grootte belangrijker voor het uiterlijk, en zijn jullie blij met je tepels? Ook ben ik er achter gekomen dat bij sommige vrouwen hun borsten zo gevoelig (tot het pijnlijke) zijn, dat ze niet als erogene zone functioneren tijdens seks, dat lijkt me echt een gemis!

Onderstaand een leuk plaatje om mee te beginnen.

http://images.elephantjournal.com/wp-content/uploads/2014/01/fun-maps-12.jpg

Borsten topic: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html

Mods, hier dan de variant voor Seks & zo van maken (die andere topic gaat vooral over cupmaten en thats it) of moet deze topic weg?

Gemiddeld een D is toch in Nederland? :open_mouth:
Nederlanders hebben ook een maatje meer in het gemiddeld dus dan komt daar ook grotere boobies bij, denk ik.

Ik ben heel blij met mijn boobs. Vind het/ze wel mijn mooiste lichaamsdeel denk ik.

Ben soms best onzeker over mn boobies. Terwijl ik alles behalve onzeker ben. Ze zijn best klein en heb platte tepels zegmaar alsof ik 14 ben? Ben net 18 geworden…

K ben 14, dus nog niet volgroeid, maar ik ben er terveden mee hoor.

Er is wel al een topic over borsten"http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html

Dat plaatje klopt voor geen meter als ik zo naar enkele Zuid-Amerikaanse landen kijk.

Ik geloof het plaatje niet zo, ik kan me niet voorstellen dat vrouwen in Skandinavië en Rusland gemiddeld groter dan D hebben… Ik bedoel dan is het gemiddelde E of F ofzo en dat is echt best wel groot (als gemiddelde).

Waar kopen jullie je bh’s?

ik ben er niet tevreden over, maar ze zijn (hopelijk) ook nog niet volgroeid haha

Ik vind die van mij prima, ze passen bij mijn lichaam.

Heb altijd zo’n medelijden met meiden/vrouwen die naar de bus rennen met in één hand een tasje en in de andere hun dansende ballonnen geklemd. :’)

Ik heb een cup D, en ben er niet zo blij mee, liever een C! Maarja. M’n vriend is toch meer een billenman dus ik wind me er maar niet zo over op.

Dit.

Ben 19 en heb d/e, maar ik vind ze gewoon niet zo mooi haha

maar is een nederlandse cup b niet groter dan een franse cup b, hoe hebben ze dat berekent dan :cold_sweat:

Ik wordt een beetje bang van het feit dat het in mijn familie zit dat we grote boobies hebben :’) Hoop eigenlijk best wel een beetje boel behoorlijk zegmaar dat ik een gróóóte uitzondering ben en gewoon normaal formaat krijg, ik ben namelijk opzich helemaal niet zo groot en ja dat past niet bij elkaar…

Die van mij groeien niet ofzo hahaha
het lijkt wel alsof ze krimpen. >.<

En één meisje uit mijn klas daar lijkt het wel bij alsof ze veel te veel heeft.
Echt niet normaal en gewoon lelijk.

Nou, dit vind ik niet echt heel aardig geformuleerd om eerlijk te zijn…