borsten.

Hey :slightly_smiling_face:)
Miss heeft het niet echt met sex enzo te maken, maar is er een manier dat je je borsten kleiner kan trainen ofzo? :flushed:

euh, je buik billen benen trainingen maar borsten nooit van gehoord eigenlijk…
misschien vergroting :stuck_out_tongue:

uh, ik wil ze kleiner hebbenn, niet groter :l

Je hebt van die plet-beha’s

pff, ik heb dus helemaal geen overgewicht :flushed:

haha ik bedoel het niet zo!
ik zal in dit geval blij{ook weer niet blij maar idk} zijn met overgewicht dan kon ik er nog wat aan doen, begrijp je?

naja ik draag C75 maar me moeder zegt ik wel naar de D kan, maar ik wil dat niet.
maarja ik ben net 15 he, en ik durf denk ik niet te vragen, of ik mijn borsten mag verkleinen…

Oke dat ga ik opzoeken dankje :slightly_smiling_face:

… Zo groot is dat toch niet? Dat heb ik ook :"). Kan niet zeggen dat ik joekels heb.

naja, ik voel me er niet blij bij.

en ik zeg niet dat ik joekels heb, maar ik wil ze gewoon kleiner.

Maar dat ga je niet voor elkaar krijgen :"). Dit is gewoon je lichaam en je moet het proberen te accepteren. Misschien gaat het je nog 'n beeeetje lukken met ‘speciale’ bh’s. Maar daar blijft het bij.
Voor een operatie kom je namelijk echt niet in aanmerking.

Ik ga gewoon proberen om een beetje te diëten/afvallen, tja.
wel bedankt c:

Je zegt net dat je geen overgewicht hebt… Dat heeft geen nut dan hoor. Dan val je af voor niets, want die dingen krimpen niet.

Minimizer bh!

Als je er echt last van hebt kun je ze laten verkleinen. Maar met een C of D cup hoor je nog geen last te hebben van je borsten. Gewoon een goede bh dragen (een minimizer bijvoorbeeld). In ieder geval geen push up of een geval met extra vulling.

Geloof wel dat er manieren zijn om ze kleiner te krijgen. Topsporters willen namelijk ook geen borsten hebben en ik geloof dat er wel bepaalde oefeningen/dingen zijn die je kan doen, maar wat precies… Misschien dat je het op google kan vinden?
En verder een minimizer bh ja, verkopen ze gewoon bij de hunkemoller :slightly_smiling_face:

Ik ook en ben ook 15. Ik snap niet waarom je ze kleiner wilt hebben?

Topsporters hebben zo weinig tiet omdat ze ook bijna geen vet hebben en tiet bestaat ook uit vet.