Borsten...

Hey,

Ik zit met iets en dat wil ik graag kwijt: Mijn vriendinnen lachen me uit omdat ik nou ja… niet zulke grote borsten heb. Ze zeggen dat ik niks heb en dat roepen ze bijvoorbeeld door de hele school. Ik heb het ze gezegd dat ze nog niet volgroeid zijn, want ik ben pas 14. Maar blijkbaar horen ze het niet. Ik wil dus vragen: hoe kan ik mijn borsten vergroten zonder operatie?

xx, Shootergirl

Je bent 14, toen was ik ook nagenoeg plat. Dat is ruim 10 jaar helemaal goed gekomen haha. Maar probeer je er niet teveel van aan te trekken, dat hoort er ook gewoon bij. Dat soort nare opmerkingen van ‘vriendinnnen’ horen er trouwens niet bij, misschien moet je daar ook eens bij stil staan.

Ja, maar dat is toch eigenlijk heel naar gedrag? Dat hoort een vriendin niet te hoort, ze horen je zeker niet zo doelbewust voor lul te zetten. Hebben zij wel allemaal enorme borsten dan? :’) Meer meiden die plat zijn op hun 14e, dan meiden die echt al een (grote) boezem hebben.

Leuke vriendinnen heb je. Ik zou het zoveel mogelijk negeren. Niks mis met kleine borsten.

hey,
ik heb hetzelfde probleem. ik heb op zich niet hele kleine borsten, cup c. maar doordat ik heel lang ben lijken ze heel klein. ik krijg er alleen geen opmerkingen over van vriendinnen. ik vind dat dat ook nergens voor nodig is. iedereen is mooi, in welke maat dan ook.

Maak je niet druk meid! Die komen vroeg of laat wel en ze zijn inderdaad nog niet volgroeid op je 14e leeftijd, dat heeft ook zijn tijd nodig haha.

Trouwens, het gedrag van je vriendinnen is best asociaal. Misschien wordt het tijd om ze is goed duidelijk te maken dat ze zich moeten bemoeien met zichzelf. :slightly_smiling_face:

Als je je het toch zo erg aantrekt kun je misschien iets opsteken van dit filmpje:

Die trucs gebruik ik ook erg vaak

Je bent 14. Borsten zijn uitgegroeid als ongeveer 21 bent. Komt echt wel goed. En dan zijn het geen echte vriendinnen als ze jou daarom belachelijk maken.

ik ben 13 en ik ben nog helemaal plat. het komt van zelf wel hoor, en anders zijn ze klein, nou en ? wees trots op je lichaam, want als jij dat bent, dan zien andere dat, en merken ze dat ze jou niets kunnen maken, want jij bent er blij mee.

Wat een kut vriendinnen heb jij zeg.

Ik vind het probleem niet zo zeer je borsten, want die groeien nog wel hoor, kan nog tot je 21e doorgaan.
Maar je vriendinnen zijn volgens mij het echte probleem, ik zou ze eens goed duidelijk maken dat je hun opmerkingen niet op prijs stelt!
Tjongejonge ik zou ze een beste klap voor hun kop geven als mijn vriendinnen dat soort opmerkingen maakten en door de hele school schreeuwden.

Dit ja.

Wat triest om daar opmerkingen over te maken zeg. Slechte vriendinnen. Qua gedrag zijn het in elk geval kleutertjes. Mijn borsten gaan gezien mijn leeftijd hoogstwaarschijnlijk niet meer groeien en er is nog nooit een mongool geweest die mijn kleine borsten belachelijk heeft gemaakt. Ik zou echt meteen klaar zijn met die meiden of wie zoiets ook tegen me zou zeggen.

Je hebt nog jaaaaaaren voordat ze volgroeit zijn. Lachen joh als jij straks de grootste hebt van allemaal. Wie denken ze wel niet dat ze zijn. Alsof grote borsten alles is. Ik zou maar eens zeggen dat ze ermee moeten stoppen en anders ze eens een les geven over hoe je doet als je vriendinnen bent. Want zulke opmerkingen maken, hoort daar niet bij

Een iets meer persoonlijke vraag ben je al ongesteld geworden?(je hoeft het niet te beantwoorden als je niet wilt) Toen ik het werd ook rond 14 was ik letterlijk plat nu ben ik 16 en heb ik cup D/E

Wait, dat kan inderdaad wel kloppen dat ze daarna/tegelijk echt gaan groeien. Je lichaam is dan wel bijna uitgegroeid, maar mijn borsten zijn in die twee jaar tijd minstens 2 cupmaten gegroeid.

Leuke vriendinnen heb je.

• masseren
  • borstspieren versterken
  • kleding met gedetailleerde kraag dragen.
  • push up bh