Borsten

Hee ik weet niet of het topic hier goed staat maar dat zal dan wel verplaatst worden.
Sinds een weekje heb ik het idee dat er iets in mijn linker borst zit als ik t samen knijp. Vriendje laten voelen die voelde et ook. Toen mama laten voelen ze zei dat zijn je melkklieren die zijn opgezet want je bent ongesteld. Ik ben nu niet meer ongesteld en heb het nog steeds, er komt uit mijn rechter tepel een doorZichtige vloeistof als ik er in knijp wat is dat? Als ik vakantie heb ga ik naar de dokter, die is nu met vakantie. Maar weet misschien een van jullie wat het is?

Dat kan best aan de pil liggen. Mijn zus had dit ook. Je zit of te lang achter 1 stuk aan de pil of je reageert heftig op de pil :wink:

Ik zou naar de huisarts gaan en overleggen om een andere pil te proberen.

Ik heb dit ook een keer gehad… het ging vanzelf weer over gelukkig!

Ik heb diane 35 speciaal voor acne. En als ik andere pil heb sta ik zo onder de acne :frowning_face:

Ik denk zelfs dat dat gewoon eigen is aan de puberteit…Dat je hormonen nu gewoon extra actief zijn. Gaat vanzelf over! Wisselen van pil is niet nodig, lijkt me.

Ik ben 21 bettie en cherry ik ga gewoon naar me eigen dokter over 2 weekjes en niet naa die misselijke vervanger haha want daar heb ik geen goede ervaringen mee

Kan ook zijn dat het een Cyste(?) is. Ik had 't ook en schrok in het begin ook heel erg, en ben toen maar naar de huisarts gegaan.

^ dat denk ik ook maar de bobbel heb ik dus in allebei mijn borsten uit me rechter tepel komt een vocht achtige vloeistof en uit de linker niks maar die doet soms gigantisch zeer

Dat had ik ook, vlak na m’n menstruatie. Na een weekje was het weer over. Ik heb als een gek zitten googlen toen (ik dacht:OMG ik ben zwanger :stuck_out_tongue: ) en het bleek heel normaal. Tenzij de vloeistof een heel vreemde kleur heeft, als groen, bruin, grijs etc. Als het wittig of doorzichtig is, of zelfs een beetje gelig, is het normaal.
Je moet er gewoon helemaal vanaf blijven (niet knijpen of voelen of drukken), want als je dat wel doet, gaat er een signaal naar je melkklieren dat ze moeten werken… dus als je het niet doet, gaat het snel weer over!

Oh excuses. Dan moet je je toch eens laten nakijken! Het kan ook een cyste zijn?

Dat van die opgezette melkklieren? Is dat niet normaal als je dat gewoon altijd hebt? Want ik voel ook echt zo’n bobbel in mijn borsten en ik weet dat het gewoon aan de anatomie van de borsten ligt zeg maar, maar ik dacht dat je dat gewoon ‘altijd’ hebt.

Vocht uit mijn tepels heb ik overigens echt alleen als ik ongesteld ben/rond die periode. Maar als ik er niet aan zit heb ik er geen last van ofzo.

Ik heb dat ook nog steeds… -__-