Borsten-Zonder BH

Ik heb cupmaat 75B, maar zonder BH lijken mijn borsten zo klein.
Als ik geen BH aan hebt zie je een best groot verschil (ik heb de juiste maat, gisteren nog bij de hunkemoller opgemeten.)
Hebben sommige meisjes dit ook?

Mijn beha’s zijn nooit zo heel dik, dus zie je niet zo heel veel verschil,
maar het is niet 'raar’dat je borsten kleiner lijken zonder beha hoor :wink:

jammer genoeg wel o.0

Mijn BH’s die ik draag zijn ook niet dik, gewoon een heel dun laagje, zonder vulling…

Ja, ik heb een C-cup, maar het valt toch tegen als je je bh uitdoet xD Jongens zullen er vast ook veel van verwachten hahahaha.

de mijne worden misvormd

Ja, heb ik ook.

Ja dat heb ik ook :"D
Alleen heb ik dan een 80D.

Met BH lijkt het alsof ik best normale borsten heb (niet te groot/niet te klein), maar als ik het uit doe lijken zo zo klein :stuck_out_tongue:

Trouwens lang leven de bh’s : D

mijn zijn ook heel klein zonder bh x]

haha ik heb 70A
&zonder heb ik zowat niks

Ik had er eerlijk gezegd toen ik jonger was veel meer van verwacht. Hoe groot ze zouden zijn. Ik dacht altijd dat C-cup echt groot was. Maar dit valt vies tegen haha. xD

de mijne lijken juist groter zonder bh,
ik heb best wel grote borsten, niet superhuge dat het lelijk is ofzo, gewoon een mooi paar borsten, maar ik trek de goede maat aan, dat is bij mij 70E (schrik niet het is niet zo groot als je nu denkt!) ik wil juist dat ze iets kleiner lijken zodat jongens niet zo kijken!!

Haha inderdaad, ik heb ook een C-cup, maar zonder bh stelt het eigenlijk niet heel veel voor ;p

Het zonder-bh-aan moment werkt dus bij jou in het voordeel.

.

haha ik heb ook een c-cup.
en vriendinnen van me zeggen wel eens: ja maar jij hebt best grote.
en dan denk ik: wat? grote? moet je ze eens zien als ik geen beha aan heb.
Het ziet er amper uit als borsten haha.

Dit heb ik ook :grinning:
ode aan de bh’s dus.

Die maat heb ik ook.
Echt een kutmaat :stuck_out_tongue: Nouja ik heb gewoon een hekel aan de grootte van mn borsten, ze zijn te groot :frowning_face: Als ik een oversized shirt aan heb valt het zo als een tent eroverheen, en mijn kledingmaat is eigenlijk M maar die zitten altijd strak bij mn borsten en dan moet ik een L en dan issie te groot bij mn buik :frowning_face:

Dus meiden met kleine borsten, wees maar dankbaar xD