Borsten weg sporten

Hallo allemaal,
Ik heb cup C maar ik vind kleine borsten veel mooier en ik had gelezen op internet dat je borsten kleiner kunnnen worden door veel te sporten. Mijn vraag is , krijg je dan niet laat maar zeggen flubber borsten omdat de huid dan is uitgerekt? Weten jullie goede manieren hoe je je borsten kleiner kan sporten?

Groetjes

Het enige verband met kleinere borsten en sporten is doordat je vet verliest. Ik weet niet hoe je lichaamsbouw is, maar als je slank bent zal sporten weinig gaan veranderen aan je borsten.

Anders zou gezond eten, water drinken en cardio misschien wat kunnen veranderen, maar verwacht geen hele cup te verliezen.

Nee, je krijgt geen slappe borsten omdat de huid dan is uitgerekt. Tot je 40e ongeveer is je huid nog elastisch en als je afvalt gaat die dus weer mee terug.

Ik spreek uit de ervaring dat ik van 2 a 3 keer per week sporten naar 8 keer per week ben gegaan (geleidelijk). Maar vanaf het moment dat ik op 8 keer per week zat ben ik in enkele maanden ruim 2 cupmaten verloren . Ik heb wel het idee dat ik een uitzondering ben. En nee ik heb geen hangtieten.

^ Was het maar zo makkelijk… :dry: :hammer:

?

Als je op een normaal tempo afvalt en dus niet crasht of als een bezetene gaat sporten dan zal het gewoon goed komen. Of je moet van 200 kilo naar 60 kilo zijn gegaan in een rap tempo maar dan zullen niet alleen je borsten een probleem zijn.

In theorie is dat zo, maar de praktijk is vaak toch anders.

Ik ben wel benieuwd naar ‘praktijkvoorbeelden’ dan haha. Ik ken meerdere mensen die veel zijn afgevallen in een normaal tempo en die hebben nergens last van.

Praktijkvoorbeelden? Wil je dat ik met mn tetten op gs kom om jullie te ‘bewijzen’ dat het nou eenmaal niet altijd zo simpel is?!

Niet iedereen z’n huid is even elastisch helaas. En true, de kans is groot dat als je jong bent en in een rustig tempo afvalt dat er niks aan de hand is, maar dat is geen hard feit.

En zelfs dat ‘niet alleen je borsten dan een probleem zullen zijn’ is niet altijd waar, again: levend bewijs hiero. Je bepaald nou eenmaal niet waar het er als eerste/meeste afvliegt.

Kiwi noemt zichzelf al als voorbeeld dus zij bijvoorbeeld.
Daarnaast is de elasticiteit van de huid verschillend per persoon, daarom krijgt de een ook eerder rimpels.

Ben ik de enige die t een beetje apart vind dat je een C cup weg wil sporten?

Nou hangt het er natuurlijk wel vanaf of het een 65,70,75 of 80 C is maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat je er fysiek last van hebt. Nou geef je zelf al aan in de begin post dat je kleinere borsten gewoon mooier vind. Ik denk dat je beter je zelfbeeld kan verbeteren dan proberen je borsten weg te sporten. Als dit al lukt, is de kans groot dat je daarna iets aan jezelf tegen komt dat je ook niet mooi vindt en ook wil veranderen.

Succes!