borsten, ver uit elkaar :s

De titel zegt het zelf al, mn borste staan nogal ver uit elkaar.^^
Ik heb er minstens 5 cm tusse!
Ik heb daarom ook een veel grotere bhmaat nodig en ik vind nergens een bikini die goed past :s

Zijn er nog mense met dit probleem? Vertel dan waar je je bh’s en bikini’s koopt!

Hmm ik weet niet, k heb dat niet
maar misschien zijn hier speciale bh’s voor? of moet je push ups gaan dragen of bh’s 's nachts?

hoe heb je dat gemeten als ik vragen mag? ik snap het niet helemaal.

Oh, lijkt me niet zo fijn…
Ik zou naar een goede lingeriezaak gaan en daar om advies vragen.

Goede bh’s kopen die niet naar de zijkant wijken is al een begin :O.

uhh, 5 centimeter ?! weet je zeker dat dat echt een plat stuk is tussen je borsten? Het is wel erg veel!
Het beste is dan idd om naar een goede lingeriezaak te gaan zoals de Hunkemöller

He. Ik heb hetzelfde probleem, als ik geen bh aan heb dan vind ik het echt voorschut. Maar als je een bh aan hebt, heb je er denk ik geen last van of wel? Bij mij in ieder geval niet.

heeeey in de hema kun je zo van die bikini’s kopen
waarvan je die bh dingen (voor je borsten dus) kunt verstellen

bij mij is het 2,5 à 3 & ik ben 14… ik vind het niet zo aangenaam maar ik trek me er niet veel van aan, ik doe meestal lange t-shirts aan waardoor het niet zo opvalt…

Dacht dat 2 cm normaal was @ hierboven?

oh oke, maar ik heb er grote --’
omg die zin klinkt raar xp

ik maar 1 cm ofzo
dus ik kan je niet helpen

haajj,
ik heb dat probleem ook
maar dan iets van 3 centimeter
:frowning_face: ik heb er gelukkig niet zo heeel veel last van !:wink:
maar waar mee kan je eigelijk je cup maat mee opmeten ?
x

Nooit op gelet en dat ga ik ook niet doen.

mijn moeder en vriendin is ook al opgevallen dat mijn borsten verder uitelkaar staan, trek me er niks vn aan ik geloof wel dat het vanzelf goed komt :grin:

Hmm, naar een lingeriezaak? NEem trowuens gewoon zo’n triangelbikini waarvan je die -hoe heetdat, die dingen voor je borsten? :stuck_out_tongue:- zo kan verschuiven… Die heb je echt overal.

ik heb 3,5 cm.
ik draag altijd bh’s waar ik ze naar binnen duw haha
en ik weet niet of je er wat aan kunt doen
ik heb er geen problemen mee

BH kopen die het weer naar elkaar toe duwt.
Maar dat is genetisch bepaalt ofzo. Zag het een keer bij Dr.90210 XD

hebi k ook wel (4 cm ongv) maar is toch niet zo erg? tis je lichaam, kan je niet echt veranderen.