borsten uitgegroeid?

toen ik twaalf was werd ik ongesteld en had ik cupmaat 65/70 AA/A. nu drie jaar later heb ik grote A/kleine B. Dit is nu ongeveer twee jaar zo. Zijn ze al uitgegroeid? hoop ik niet…

Ze groeien tot je 19e zeggen ze. Maar ik had op mijn 12e ook 65/70 AA/A En nu op mijn 19e nog steeds, misschien een 70A maar niet veel verbetering.

Dus het ligt eraan, bij iedereen anders

Sommige mensen hebben op hun 12e al E en dat t dan stopt, sommige mensen hebben tot hun 17/18e A en dan opeens C ofzo dus verschilt echt per persoon denk.

hm ja dat is zo… het rare is wel dat iedereen in mijn familie (de vrouwen dan) grote borsten hebben, laten we zeggen cup D op zijn kleinst…

Dan is de kans er wel dat die van jou ook nog groeien, maar ze bestaan ook voor een deel uit vet.
Ik ben echt dun dus dan zou het ook niet logisch zijn als ik ineens een C/D zou hebben.

Ik heb altijd grote borsten gehad, maar soms hebben ze toch nog een groeispurt gehad (nadat ik al lang ongesteld was).

Maak je er alsjeblieft niet druk over, het komt vanzelf goed !

Ik heb 75C en in mijn familie heeft bijna iedereen E. Maar die van mij groeien nu niet meer. Na mijn 15e ben ik nog een cupmaat gegroeid, dus het ligt idd heel erg aan de persoon.

Dit mag in het algemeen borsten topic

Ze groeien ongeveer tot je 22e, maar dat verschilt voor iedereen. Wel veranderen ze je hele leven door gewicht toe- en afname, zwangerschap etc.

Dit ja, zijn bij ij ook echt nog tot begin 20 doorgegroeid en daarna meer afhankelijk van gewichtstoe- en afname inderdaad.