Borsten topic

Ik heb, 85B maar ze mogen van mij nog wel groeien naar een C XD

Ik heb 85C, ik ben best wel tevreden, ik ben alleen ontevreden met het feit dat ze een paar maand geleden kleiner waren, en ik nu alles nieuw moet kopen XD

Ik vind groot mooi, C lijkt mij het mooiste. Heb zelf nu B.

Er tussenin, maar dan wel aan de kleine kant :wink:
Ik vind groot niet mooi, maar aan de andere kant vind ik het ook niet mooi als je plat bent. Daarom (A)

Zolang het maar bij een lichaam past…

Ik heb 75E, lijkt heel groot, maar zo groot lijken ze totaal niet!
Ik heb denk ik een gewoon/slank figuur, maar ik vind ze er zelf prima bij staan!:wink:

Ik heb 75 C.
En ik ben er blij mee misschien heb ik wel grote borsten voor een 13jarige maar ze passen bij mijn lichaam en daar gaat het om je kan wel cup D hebben en hartstikke dun zijn dan ziet het er niet uit. En een wat molliger iemand die AA heeft is ook niet mooi. Dus je moet kijken naar het figuur en dan pas oordelen welke cupmaat het mooist is!

ik vind grotere wel mooier,
heb nu 75A

ik heb 75A/B en k hoop dat ze nog groeie want k ben nu 15!

Ik vind groot wel mooier, heb zelf C/D

Ik heb rond C/D. Ligt beetje aan de BH.
Ben er wel blij mee, alleen ik zou liever een B hebben.
Als ik een topje aan doe met een lage hals staat dat bij mij heel snel goedkoop en ordinair uit x]

ik ben 14 jaar en heb 80A. ik vind het nogal klein klinken :$. maar ik ben 1.63 en best wel slank (ookal zeg ik het zelf) heb een beetje een wespentaille en niet echt een buikje ofzo (niet om nou te zeggen dat ik zo dun ben hoor :$). maar het is opzich wel in verhouding met mijn lichaam. veel mensen zeggen dat ik “dikke” tieten heb enzo, maar dat valt geloof ik wel mee xd.

Ik vind vrouwelijke vormen mooi.
Ik heb zelf cup 75C en daar ben ik tevreden mee.

Ik vind beetje rondingen mooi.
Ik heb nu zelf 75B en zou graag een C cup willen.

Borsten die bij je lichaamsbouw passen. Dus als je een slank postuur hebt vind ik ongeveer cup B70 mooi. Maar als je juist wat grotere vormen hebt vind ik cup C wel mooi. En als je mager hebt vind ik A85 wel mooi. Het moet bij je lichaam passen.

Ik heb naja, niet zo veel… Vind dat bij mijn lichaam wel wat meer past… Ik heb een B.

hmm ik weet niet,
grote vind ik niet zo mooi , maar kleine ook niet .
heb zelf 75A,best klein dus.

ik heb zelf een kleine B, maar ben ook nog maar 13.

ik vind dat je niet meteen kan oordelen of kleine borsten vrouwelijk zijn of niet. Als je cupmaat D hebt en heel mager bent en bijna geen kont hebt (gewoon qua bouw van je lichaam), vind ik dat veeeeeeeel lelijker dan als je dan cupmaat B ofzo hebt.

Zelf heb ik een D.
Het is niet dat 't niet in verhouding is ofzo, maar het had allemaal wel wat kleiner gemogen.

Ja, moet inderdaad bij je lichaam passen. Zelf heb ik 75C.